سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مجید مشکینی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه» منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مجید مشکینی را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه» منصوب کرد. در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر مجید مشکینی 

باسلام 

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی واجرای سند تحول و تعالی دانشگاه بالاخص بسته های کاری «ارتقای قابلیت پاسخگویی حل مسئله»، «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی» و «فعالیت منسجم وهم افزای شبکه ای» با تأکید بر محورهای زیر اهتمام ورزید.

-    پیشبرد آیین نامه های مدیریتی و راهبری شتاب دهنده ها، مراکز رشد و سراهای نوآوری
-    تعامل پیش دستانه با صنایع و سازمان های خدمات فرهنگی و اجتماعی ملی و محلی در راستای توسعه پژوهش های تقاضامحور همراه با جمع سپاری نوآوری
-    توانمندسازی و شبکه سازی و تقویت هم‌افزایی پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین اعضای هیأت علمی، نخبگان و پژوهشگران
-    تقویت سازوکارهای مالی حمایت از پژوهش و شرکت های پژوهشی
-    طراحی و راه اندازی سامانه بازار فناوری دانشگاه آزاد اسلامی
-    تأسیس و راه اندازی شتاب دهنده ها، مراکز رشد و سراهای نوآوری
-    ترویج فرهنگ کارآفرینی، تسهیل تجاری سازی و حمایت ها
-    ایجاد دانشکده های فناوری
-    جهاد تبیین 

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق ومؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

لازم به ذکر است دکتر مجید مشکینی که هم اکنون به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در هیأت های امنای استانی  در دانشگاه آزاد  اسلامی مشغول فعالیت است، پیش از این معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بود.

دکتر طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش های دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون سابق تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی منصوب شده است، تقدیر و تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد. 

در متن نامه قدردانی دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی 

باسلام 

با عرض تبریک انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی، ضمن موافقت با استعفا، به این وسیله از زحمات و تلاش های آن جناب در دوران مسئولیت «معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه» تقدیر و تشکر می نمایم. بی گمان حضور شما در عالی ترین سطوح مدیریت دانشگاه منشاء خدمات علمی ارزشمندی به جامعه دانشگاهی کشور بوده است.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید. مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند تعالی خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

انتهای پیام/

کد خبر: 1147466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =