وزارت بهداشت موظف به اجرای قانون افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی متناسب با نیاز کشور قانونی را مصوب کرده و وزارت بهداشت موظف به اجرای آن است.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به مصوبه افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی اظهار کرد: موضوع مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار روشن است. این شورا متناسب با نیاز کشور قانونی را مصوب کرده و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف به اجرای آن است.

وی با اشاره به برخی مخالفت‌ها افزود: وزارت بهداشت و درمان باید تلاش کند مشکلات موجود سر راه این افزایش ظرفیت را حل کند و معتقدم دولت باید در این زمینه به وزارتخانه بهداشت یاری دهد، چون این موضوعی نیست که مجلس بتواند ورودی در آن داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است تعارض منافع در این حوزه وجود داشته باشد، اما معاون اول رئیس جمهور باید به مسئله ورود و مشکل را حل کند. اکنون کشور با هزاران مشکل مواجه است و نباید اجازه دهیم مسائل اینچنینی به دغدغه‌های جامعه اضافه شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر درسطح وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئله‌ای به لحاظ زیرساخت اجرای قانون وجود دارد، دولت به عنوان قدرت بالادست باید به آن ورود داشته باشد تا قانون به نفع مردم جامعه و تربیت نیروی متخصص اجرایی شود.

کد خبر: 1147527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =