اشتغال سربازان در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اشتغال سربازان در اولویت ستاد کل قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اولین جشنواره سرباز ماهر، اشتغال و کارآمدی امروز از سوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و به میزبانی انتظامی کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید

سربازان کچل نمی‌شوند؟

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح در اولین جشنواره سرباز ماهر، اشتغال و کارآمدی از فرمانده کل انتظامی کشور ، هیأت رئیسه فراجا و معاونت تربیت و آموزش فراجا در میزبانی اولین جشنواره سرباز ماهر؛ اشتغال و کارآمدی قدردانی کرد و اظهار داشت: مأموریت نیروهای مسلح تأمین امنیت بوده و فلسفه سربازی مشارکت در تأمین امنیت است و این موضوع در تمام کشورها وجود دارد و مختص ایران نیست.

امیر نصیرزاده خطاب به افرادی که می‌گویند سربازی باید برداشته شود، اعلام کرد: هرکسی در مورد سربازی و لغو آن اظهار نظری می‌کند یا از جوانب و زوایای سربازی مطلع نیست یا شاید هدفی جز تأمین امنیت ملی دارد.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح نمی‌توانند نسبت به اشتغال جوانان به ویژه سربازان بی تفاوت باشند تصریح کرد: نیروهای مسلح تصمیم دارند سهم مهارت ۷۰ درصد و دروس نظری ۳۰ درصد شود تا جوانان بیشتر دارای مهارت شوند، همچنین برای سربازان چنین کاری انجام شد تا جدا از تأمین نظم و امنیت کشور، یک سرباز مهارت هم فرا بگیرد چراکه اشتغال سربازان در اولویت قرار دارد.

گفتنی است در پایان مراسم امیر نصیرزاده به سربازان حاضر در جشنواره  ۳ روز مرخصی تشویقی اعطا کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1147681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =