تصریح اجرای مصوبه کنکور۱۴۰۲ یک تکلیف قانونی است

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: اجرای مصوبه ابلاغ شده توسط رئیس جمهور در خصوص آزمون سراسری و تصریح اجرای آن از سال ۱۴۰۲ یک تکلیف قانونی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان" ماده واحده "تکمیل و اصلاح موادی از سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) " که دیروز توسط رئیس‌جمهور و رئیس این شورا ابلاغ شد؛ تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور ابلاغ شد

سی‌امین جلسه شورای پذیرش و دانشجو به ریاست محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم و با حضور مهرداد ویس‌کرمی، عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در این شورا و عبدالرسول پور عباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاونان وزارت‌خانه های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

وزیر علوم با بیان اینکه قانون موخر ملاک عمل است، در این جلسه گفت: اجرای مصوبه ابلاغ شده توسط رئیس جمهور در خصوص آزمون سراسری و تصریح اجرای آن از سال ۱۴۰۲ یک تکلیف قانونی است و وزارت علوم در کنار سایر وزارتخانه‌های مرتبط برای اجرای کامل این مصوبه اقدام و و برای اجرایی کردن مطلوب آن تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =