ضرورت گردهمایی دولت‌ها و سران جهان اسلام برای مقابله با دشمنان مسلمانان

جمعی از فعالان دانشجویی در نامه ای به سران کشورهای اسلامی اعلام کردند: دولت‌ها و سران جهان اسلام حول محور اسلام و مقابله با دشمنان اسلام و مسلمین، و دشمنی با استکبار و رژیم صیونیستی گرد آیند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از فعالان دانشجویی در نامه ای به سران کشورهای اسلامی نسبت به پدیده ای که می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور دودمان همراهان و آنان که با سکوتشان همراهی می کنندرا به باد دهد هشدار دادند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: صهیونیست‌ها در دیوارهای بتنی خود محبوس شده‌اند

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

سران کشورهای جهان اسلام

با سلام و آرزوی عزت

از باب وظیفهٔ دینی و دغدغهٔ عزت و قدرت و سعادت امت اسلام مختصر عرایضی با شما داریم.

۱. ابتدا شهادت می‌دهیم و یادآور می‌شویم خدا و همهٔ شئون او (خلقت و ربوبیت و ...) حق است؛ رسالت انبیا(ع) و منزلت اهل بیت(ع) حق است؛ قرآن کریم حق است؛ و معاد و یوم‌الحساب حق است.

۲. فقدان اتحاد در سران جهان اسلام همان گم‌گشته‌ای که بسیاری از مصلحان و منادیان توحید، مسلمانان را به آن دعوت کردند منشا تباه شدن بسیاری از ظرفیت‌ها و خسارت‌ها و به کار افتادن آن‌ها علیه خود جهان اسلام شده است و دشمنان اسلام و قدس شریف از این وضعیت برای رخنه کردن و مسلط کردن ولایت خود و بهره‌کشی زالوصفتانه از ظرفیت‌ها و منابع جهان اسلام استفاده کرده‌اند.

۳. چگونه است که برخی از ما مسلمانان و سران کشورهای اسلامی حاضر به پذیرش ذلت و نوکری و خسران ائتلاف با مستکبران و طواغیت، حول محور کفر و شیطان هستیم اما از لبیک به عزت و آقایی و منافع اتحاد با جبههٔ اسلام و مقاومت حول محور ایمان و اسلام گریزانیم و برای آن ائتلاف و این گریز، عرصهٔ مسابقه و سبقت و نمایش هم برپا می‌سازیم؟!

۴. همانطور که آموزه‌های قرآنی و دینی و تجربیات مکرر، گواهی می‌دهند هرگونه ائتلاف با باطل و غاصب و طاغوت حتی در صورت پاگرفتن و انعقاد، موقت و ازبین‌رفتنی است و نه منافع پایدار و واقعی دنیوی را تأمین می‌کند، نه سعادت اخروی را و متضاد با این هر دو نیز است؛ برخلاف اتحاد با اسلام و جبههٔ مجاهد مقاومت اسلامی.

۵. رژیم غاصب و  ظالم و خونخوار صهیونیستی در حکم غدهٔ سرطانی و عین نجاست است که به هیچ وجه و از هیچ طریقی تطهیر نمی‌شود و کوچکترین تمایل و تماسی به آن باعث نجس شدن و الحاق به این غدهٔ سرطانی جهان اسلام است.

۶. از معدود سنگرهای عزت و شرافتِ ظاهرا باقیمانده برای برخی دولت‌های جهان اسلام، عدم رابطه (لااقل علنا)  با رژیم صهیونیستی بوده است که این را هم نبایست مستقیم یا با واسطه به باد داد. به امید آنکه نه فقط سقوط و تنزل از همان سطح رخ ندهد بلکه برخی دولت‌های جهان اسلام از حالت عدم‌رابطهٔ انفعالی به سطح مبارزهٔ فعالانه با رژیم صهیونیستی ارتقا پیدا کنند.

۷. موج شیطانی جدید و اخیر عادی‌سازی رابطه و تعامل با رژیم صهیونیستی و ائتلاف‌سازی علیه جمهوری اسلامی و جبههٔ مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی پدیده‌ای است که می‌تواند در آینده‌ای نه‌چندان دور دودمان همراهان یا حتی ساکتان که با سکوتشان همراهند را به باد دهد و فرصت دیگری را پیش رویشان باقی نگذارد.

۸. سفر اخیر رئیس‌جمهور شیطان اکبر به عربستان که با دستاورد تقریبا هیچ برای طرفین همراه بود و همراه تحقیرهای سنگینی علیه میزبان و دیگران شرکت‌کنندگان در این نشست بلاوجه بود خود به تنهایی بخش زیادی از موارد پیش‌گفته را نمایان می‌کند.

۹. امید بستن و تکیه زدن به شیطان اکبر و جبههٔ صهیونیستی استکبار همواره انحراف و نادرست بوده است و الان که روند افول آن تسریع شده است و پیچ تاریخی و شکل‌گیری نظم نوین عالم با قدرت در حال طی شدن و نمایان گشتن است عجیب‌تر است. حتی با پست‌ترین و مادی‌گرایانه‌ترین نوع نگرش هم ضروری است که اتصال و اتکا و ارتباط با این ریسمان پوسیده و در حال سقوط قطع شود.

۱۰. جمهوری اسلامی به عنوان ستون خیمهٔ جبههٔ مقاومت همواره نشان داده است که اتحاد و همراهی و همرزمی‌اش ایمانی و پایدار و تغییرناپذیر است، نه مانند عرف رایج جهان، طمع‌ورزانه و ابزارانگارانه؛ و نشان داده است حتی با دشمنان خود نیز حدود و اصول را رعایت می‌کند چه برسد به دوستان و کسانی که دست دوستی و اخوت دراز کنند.

۱۱. در انتها دعوت می‌کنیم به آن چه که شرع و عقل به شکل روزافزون حکم می‌کند عمل شود و دولت‌ها و سران جهان اسلام حول محور اسلام و مقابله با دشمنان اسلام و مسلمین، و دشمنی با استکبار و رژیم صیونیستی گرد آیند. بین پاسداشت خون شهدای انتفاضهٔ اخیر و مقاتلهٔ رهایی‌بخش آن‌ها، و خیانت به خون شهدا و آرمان قدس شریف با دلی مشتاق  دعوت به صراط نخست می‌کنیم. همگان یقین بدانید که آغوش جبههٔ خیبرشکن مقاومت اسلامی بر روی همهٔ اشخاص حتی آنان که کارنامهٔ نامناسبی دربارهٔ این جبهه داشته باشند به شرطی که صادقانه قصد حضور و مجاهدت و دفاع از شرف و عزت خود و کشورشان و منافع ملی سرزمینشان داشته باشند باز است.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

کد خبر: 1148008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =