کمیته فنی پاسخ واضحی درباره بازگشت دوباره اسکوچیچ به تیم ملی نداد

کارشناس فوتبال با بیان این که دلایل کنار گذاشتن و بازگشت سرمربی تیم ملی مشخص نشد، گفت: کمیته فنی پاسخ واضحی در خصوص برکناری و بازگشت دوباره اسکوچیچ به تیم ملی نداد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عبدالعلی چنگیز در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی و ابقاء دوباره دراگان اسکوچیچ گفت: اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می‌دهد که مختص فوتبال ایران است. ۱۰ روز پیش دراگان اسکوچیچ را به دلیل ضعف‌های فنی و مدیریتی برکنار کردند و حتی بر روی نام کی روش هم قلم قرمز کشیدند و قرار شد یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده بگیرد. روزها گذشت اما این اتفاق رخ نداد و متأسفانه مسئولان فقط وعده دادند.

بیشتر بخوانید:

پیوس: حضور در جام جهانی حق اسکوچیچ بود

وی ادامه داد: جلسه‌ای برگزار شد و دوباره رأی به ابقاء اسکوچیچ داده شد. اگر اسکوچیچ از لحاظ فنی و مدیریتی ضعیف بود چرا دوباره ابقاء شد. چرا مردی که توانایی هدایت تیم ملی را از نظر کمیته فنی نداشت، دوباره برگشت و چه دلیلی دارد که بعد از گذشت ۱۰ روز مسئولان نتوانستند به یک جمع بندی خوب برای انتخاب یک سرمربی ایرانی برسند.

چنگیز با انتقاد از عملکرد کمیته فنی گفت: از زمانی که اسکوچیچ ابقاء شد، سیل انتقادها به کمیته فنی روانه شد. متأسفانه بعد از جلسه هم سخنگوی کمیته فنی پاسخگوی رسانه‌ها نبود و به طور روشن به مردم نگفتند که دلیل برکناری و دلیل ابقای اسکوچیچ چه بوده است. آیا این تصمیم فدراسیونی است که تکلیفش مشخص نیست یا فشار از جای دیگری بوده است که باید دوباره اسکوچیچ برمی گشته اما در مجموع انتقاد به کمیته فنی وارد است و امیدوارم یکی از اعضای کمیته با مردم روشن و شفاف صحبت کند.

کارشناس فوتبال در مورد اختلافی که بین بازیکنان بر سر اسکوچیچ آمده بود و عده‌ای موافق حضور و عده‌ای هم مخالف او بودند، گفت: با این شرایطی که به وجود آمده باید راحت بگویم که بعید می دانم دیگر ارزش و اعتباری برای اسکوچیچ در تیم ملی وجود داشته باشد. اگر قرار است مخالفان در تیم ملی باشند، شرایط سخت‌تر می‌شو. آیا اسکوچیچ می‌تواند تغییرات اساسی در تیم ملی صورت دهد و مخالفان خود را کنار بگذارد؟

وی ادامه داد: بازیکنان در هر شرایطی باید بدانند که وظیفه شأن بازی در تیم ملی و شاد کردن دل مردم است. آنها نمی‌توانند برای هر موضوعی اظهار نظر کنند، چه آنها که خود را قدیمی می‌دانند و چه آنها که تازه به تیم ملی پیوسته اند. بازیکن فقط یک وظیفه دارد و آن هم بازی با جان و دل برای تیم ملی و شاد کردن دل ۸۰ میلیون ایرانی است اما در مجموع کار برای اسکوچیچ سخت شده و بعید می دانم او بتواند با این شرایط موفق باشد.

چنگیز در پایان خاطرنشان کرد: زمان به سرعت در حال گذر است. شرایط سختی بر فوتبال ملی ما حاکم است. اما و اگرهای زیادی وجود دارد اما من هم مثل همه مردم ایران امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند عملکرد موفقی در جام جهانی داشته باشد، هر چند که این کار بسیار سخت و طاقت فرسا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =