مهاجرانی: اسکوچیچ شانس آورد که قربانی نشد

سرمربی سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: اتفاقات حاشیه‌ای که در فوتبال ایران رخ داد و دو دستگی و اختلاف نظر را در بین بازیکنان شکل داد نزدیک بود اسکوچیچ را قربانی کند. هرچند او کارنامه خوبی دارد اما در برخی مشکلات پیش آمده خودش هم مقصر است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «حشمت مهاجرانی» در خصوص شرایط پیش آمده برای «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: افرادی که در کمیته فنی حضور دارند افراد مطلع و با تجربه‌ای هستند و به طور حتم برای رد صلاحیت اسکوچیچ دلیل منطقی و علمی داشتند.

وی افزود: اختلافی که میان بازیکنان تیم ملی رخ داد در این اتفاق بی تاثیر نبود. دو دستگی و اختلاف نظر میان بازیکنان تیم ملی تیم اتفاق عجیب در فوتبال ایران بود که باعث شد نقطه منفی در کارنامه وی ثبت شود. البته باید این را هم گفت اسکوچیچ در برخی از اتفاقاتی که رخ داد تقصیر داشت و در برخی دیگر بی‌گناه بود.

سرمربی سال‌های دور تیم ملی فوتبال، خاطرنشان کرد: در طول دورانی که اسکوچیچ هدایت تیم را بر عهده داشت شاهد این بودیم او برخی از بازیکنان را محروم کرد اما دوباره به تیم ملی دعوت شدند. برخی اوقات یک مربی باید یک اصول و عقایدی را در نظر داشته باشد و روی این عقاید بایستد.

مهاجرانی تصریح کرد: در هیچ جای دنیا بازیکنان، مربی تیم ملی را انتخاب نمی‌کنند اما در فوتبال ایران برعکس شد. اتفاقی که چند روز پیش افتاد و برخی از بازیکنان خواهان ماندن اسکوچیچ بودند و برخی دیگر خواهان جدایی او شدند موضوعی بود که خارج از ظرفیت‌های حرفه‌ای فوتبال است.

وی تاکید کرد: در بحث نتیجه‌گیری نمی‌توان اسکوچیچ را منکر شد و نتایجی که او بر روی نیمکت تیم ملی گرفت برای همیشه در کارنامه وی ثبت می‌شود. این مربی سریع‌ترین صعود را به مسابقات جام جهانی داشت و هیچ کس نمی‌تواند آنرا پاک کند.

مهاجرانی اعلام کرد: اتفاقات حاشیه‌ای که در فوتبال ایران رخ داد و دو دستگی و اختلاف نظر را در بین بازیکنان شکل داد باید یک قربانی می گرفت. نزدیک بود اسکوچیچ قربانی اختلافات میان بازیکنان تیم ملی شود و باید به جای حضور در قطر مسابقات ایران را از تلویزیون تماشا می‌کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1148121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =