بهترین مدافع سری آ در یک قدمی رسیدن به یوونتوس

مدافع تیم تورینو در آستانه امضای قرارداد با تیم فوتبال یوونتوس قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گلیسون برمر، مدافع ۲۵ ساله و برزیلی تیم تورینو جذابترین هدف نقل و انتقالاتی این روزهای فوتبال ایتالیا تبدیل شده است.   تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینترمیلان  به دنبال جذب بهترین مدافع فصل قبل سری آ هستند و هر ۲ تیم پیشنهادات خود را هر لحظه برای جذب او افزایش می‌دهند.

در حالی که اینتر با مبلغ ۳۰ میلیون یورو مدیران تورینو را راضی به این انتقال کرده بود، اما فروش دلخیت به بایرن مونیخ از سوی یوونتوس، باعث شد تا آن‌ها هم وارد این رقابت شوند و پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی برای جذب او بدهند.

بیشتر بخوانید:

جریمه ۳۴ هزار پوندی دروازه‌بان یوونتوس به خاطر ۱۱۳ ثانیه تأخیر

همین موضوع باعث شد تا این بازیکن و مدیران تورینو به سمت یووه چرخش کنند و ماروتا مدیر اینتر از این رفتار عصبانی شود. او در تماس با آریوبنه مدیر یووه خواست تا پیشنهادش را پس بگیرد و به توافق اینتر و تورینو احترام بگذراد که این درخواست او از طرف یوونتوسی ها رد شد.

اینتری‌ها سپس پیشنهادشان را به مبلغ ۳۵ میلیون یورو به علاوه کاسادی بازیکن جوان خود که ۷ و نیم میلیون یورو ارزش دارد رساندند و مدیران یووه هم مبلغ را افزایش دادند و به ۴۰ میلیون یورو به علاوه ۷ میلیون یورو پاداش رساندند.

همچنین یووه حقوق بالاتری هم به این بازیکن پیشنهاد داده است و به نظر می‌رسد این بازیکن به زودی با بیانکونری قرارداد امضا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =