کرمانی:  همدلی در تیم ملی هست ولی باید تقویت شود

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اگر شرایط روحی، اتحاد و همدلی در تیم‌ملی خوب باشد، نتایج خوبی هم می‌گیریم. همدلی در تیم ملی هست ولی باید تقویت شود. اگر بازیکنان وارد زمین شوند از جان مایه می‌گذارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی کرمانی‌مقدم، درباره ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی که تا روزهای گذشته بحث بر سر کنار گذاشتن این مربی بود گفت: الان مهم‌ترین مساله احیای اتحاد و همدلی در تیم ملی است. به نظرم باعث و بانی تمام اتفاقات اخیر، فدراسیون فوتبال است. این فدراسیون به جای اینکه مستقل کار کند، به حرف این و آن گوش کرد و شرایط پیچیده شد.

بیشتر بخوانید:

گولسیانی: هیچکدام از پیشنهاداتم به خوبی پرسپولیس نبود

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه "باید روی شرایط روحی و روانی تیم ملی ایران کار شود،" گفت: در حال حاضر تیم ملی به دو گروه مخالف و موافق تبدیل شده است. اشتباه هم از فدراسیون فوتبال بوده که از بازیکنان نظر می‌خواهد. الان به جز بازیکنان، سرمربی تیم ملی هم باید از نظر روحی و روانی احیا شود. شخصیت او زیر سوال رفته و اول از همه باید روحیه او را برگردانند.

وی کنار گذاشتن بازیکنان مخالف را در این شرایط گره‌گشای مشکلات ندانست و گفت: اگر تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد، برای اسکوچیچ هم خوب است. الان باید اتحاد و همدلی تیم ملی تقویت شود. اول با دست خودشان تیم ملی را خراب کردند و حالا باید این مشکلات را رفع کنند. در حالی که الان باید به فکر بازی دوستانه باشیم، به بیراهه رفتیم.

کرمانی‌مقدم تاکید کرد: حال و هوای جام جهانی به شکلی است که هر بازیکنی با تمام وجودش بازی می‌کند. اگر الان اسکوچیچ کسی را کنار بگذارد، باز هم بین بازیکنان شایعاتی درست می‌شود. به نظرم کنار گذاشتن درست نیست. باید مشکلات برطرف شوند. به نظرم چند تن از بزرگان فوتبال مثل علی پروین باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند و با بازیکنان صحبت کنند.

او با اشاره به کیفیت تیم ملی ایران اظهار کرد: تیم ما خوب است. ۱۱ نفر در زمین هستند و ۱۱ نفر خوب هم روی نیمکت داریم. اگر بتوانند شرایط روحی، اتحاد و همدلی را خوب کنند، نتایج خوبی هم می‌گیریم. همدلی در تیم ملی هست ولی باید تقویت شود. اگر بازیکنان وارد زمین شوند از جان مایه می‌گذارند.

کرمانی مقدم در پایان با اشاره به شایعه‌ای درباره امتناع مهدی طارمی از حضور در تیم ملی گفت: امیدوارم این مساله شایعه باشد. طارمی ایران را دوست دارد و با تمام وجود برای تیم ملی بازی می کند. من هم خوش‌بینم که شایعه باشد. اگر یک درصد این حرف را زده باید بیشتر فکر کند. به هر حال این تیم ملی ایران است و طارمی هم برای کشورش بازی می‌کند. امیدوارم طارمی تحت تاثیر برخی افراد قرار نگیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1148223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =