ذوالفقارنسب: فدراسیون فوتبال در مجموع ضعیف بوده است

تهران- ایرنا- مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مجموعه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عملکرد ضعیفی در این مدت از خود بر جای گذاشته‌اند؛ فدراسیون در مجموع ضعیف بوده و تصمیمات نامشخصی گرفته می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بیین ذوالفقارنسب با اشاره به ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی اظهار داشت: علی دایی هدایت تیم ملی را بر عهده نگرفت و دراگان اسکوچیچ در سمت خود ابقا شد؛ اما اینکه چنین تصمیمی از چه کانالی گرفته شده، مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

قربانی: جزء وظایف بازیکنان تیم ملی نیست که درباره سرمربی حرف بزنند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: به طور حتم اختلافات و حاشیه‌هایی که در تیم به وجود آمده است، می‌تواند مشکل‌ساز شود و اسکوچیچ هم کاریزمای قوی ندارد؛ به طور حتم باید مشاور و کمک مربی خوبی در تیم به کار گرفته شوند تا بتواند به تیم ملی کمک کند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: معتقدم باید یک مربی قوی در کنار اسکوچیچ قرار دهیم تا این مشکلات برطرف شود. از لحاظ روحی و روانی هم در حال حاضر جامعه ورزش نیز به دو گروه تقسیم شده است.

وی تاکید کرد: تا جام جهانی زمان زیای باقی نمانده است و همه باید در این شرایط به تیم ملی کمک کنند تا این تیم در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی جهان نتایج خوبی گرفته و از نام و اعتبار ایران دفاع کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1148320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =