طهماسبی: باید یک بازیکن بازی‌ساز برای استقلال گرفته شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت نباید امتیازات اول فصل را از دست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهمن طهماسبی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: از اخباری که از درون تیم‌ می‌رسد، می‌بینیم که شرایط استقلال خوب است و اسکلت‌بندی تیم تقریبا حفظ شده است و بازیکنان جدید هم خوب هستند. چند بازیکن دیگر هم اگر به تیم اضافه شوند، شرایط آبی‌ها بهتر خواهد شد. شرایط تیم در کل بهتر شده و ساپینتو دارد برای آماده‌سازی تیم کارهای لازم را انجام می‌دهد. شرایط اردوی ترکیه هم با توجه به اخبار، خوب است و باید بازی‌های دوستانه انجام شود تا ترکیب تیم معلوم شود.

طهماسبی درباره عملکرد ریکاردو ساپینتو و خسرو حیدری دستیار این مربی در استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم که ساپینتو بتواند در استقلال موفق باشد و بتواند شرایط را به نفع خودش تغییر دهد. باید دید عملکرد خسرو حیدری چطور پیش خواهد رفت. اینکه در بازی‌ها و در کنترل مسابقات چه عملکرد از خودش بر جای خواهد گذاشت.

او درباره عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال تا اینجای کار تاکید کرد: به نظر من عملکرد تیم در پنجره نقل و انتقالاتی خوب بوده است و بازیکنانی که گرفتیم، بازیکنان خوبی هستند. رضا میرزایی و بازیکنان جدید استقلال اگر بتوانند خودشان را با شرایط استقلال وفق بدهند، می‌توانند خود را به عنوان بازیکنان خوب تیم معرفی کنند. باید یک بازیکن بازی‌ساز برای استقلال گرفته شود و الان هم بازیکن بازی‌ساز خیلی کم پیدا می‌شود اما یک بازیکن مثل مجتبی جباری در خط هافبک نیاز داریم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها می‌توانند در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر عنوان قهرمانی‌شان را تکرار کنند؟ گفت: امیدوارم استقلال بازی‌های اول لیگ را از دست ندهد. اگر استقلال در بازی‌های اول بتواند امتیازات لازم را جمع کند، می‌تواند موفق باشد. بازی‌های اول لیگ از اهمیت زیادی برخودار هستند و تیم‌ها در بازی‌های اول هم به دنبال هماهنگی‌های لازم هستند و اگر استقلال بتواند از این بازی‌ها به بهترین شکل استفاده کند، می‌تواند آینده خوبی را در ادامه فصل برای خود متصور باشد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1148325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =