آخرین اقدامات رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد

رونالدو نمی خواهد در منچستریونایتد بماند و به همین دلیل حاضر است پول به مراتب کمتری بگیرد و از این تیم جدا شود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کریستیانو رونالدو مدتهاست که به سوژه مهم نقل و انتقالات تبدیل شده و گفته می‌شود که این بازیکن برای بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپات قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد.

رسانه های انگلیسی حالا نوشته اند که فوق ستاره پرتغالی برای ترک منچستر در فصل نقل و انتقالات تابستانی حاضر است ۳۰ درصد از دستمزدش را کاهش دهد. این چیزی است که ژرژ مندز نماینده او، به باشگاه‌هایی که  علاقه‌مند به جذب او هستند، می‌گوید.

گفته می شود که کریستیانو به طور جدی علاقه مند به بازگشت به اسپانیا و پیوستن به اتلتیکو مادرید است، اما این باشگاه اسپانیایی و سرمربی آن، دیگو سیمئونه، علاقه ای به این انتقال ندارند چرا که رونالدو نزد هواداران اتلتیکو و در نیمه سرخ و سفید شهر مادرید چهره‌ محبوبی نیست. ضمن اینکه اتلتیکو در حال حاضر در موقعیت مالی برای انجام این انتقال نیست.

کریستیانو حتی به بارسلونا نیز پیشنهاد شد اما آنها از ابتدا روی خرید روبرت لواندوفسکی تاکید داشتند و در نهایت هم او را به خدمت گرفتند.

رونالدو با اینکه از دوران اوج خود فاصله گرفته اما همچنان یکی از یک گلزن خطرناک و تاثیرگذار به شمار می رود. او فصل گذشته در لیگ برای یونایتد ۱۸ گل به ثمر رساند.

با این وجود بخشی از هواداران یونایتد احساس می‌کنند که حضور رونالدو باعث توقف پیشرفت سایرین در تیم شده و باعث عدم انسجام می‌شود. آنها موافق جدایی این ستاره پرتغالی از اولدترافورد هستند.

رونالدو به دلیل یک مشکل خانوادگی در تور پیش فصل یونایتد حاضر نیست، اما به باشگاه گفته که می‌خواهد جدا شود.

کد خبر: 1148350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =