۱۶ نفر از عاملان درگیری در میدان تره بار تهران دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری در میدان تره بار جنوب تهران با اقدام به موقع پلیس خبر داد و گفت: در این خصوص سه باب مغازه پلمب شد.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص یک فقره درگیری در میدان تره بار جنوب تهران در خرداد ماه سال جاری و انتشار گسترده کلیپ این درگیری به تازگی در فضای مجازی، توضیحاتی را در تشریح این خبر بیان کرد.

وی گفت: به محض وصول خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند و سریعاً به محل اعزام که به محض حضور در محل، درگیری تعدادی از کسبه و کارگران شاغل در محل را مشاهده که سریعاً وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید:

عامل قطع عضو شهروند تهرانی دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه عاملان درگیری با رؤیت و حضور پلیس به سرعت متواری شده و محل را ترک کردند ادامه داد: مأموران با همکاری پایگاه دهم پلیس امنیت سریعاً در محل اقدامات قانونی لازم را انجام و در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مشخصات عاملان اصلی درگیری را شناسایی کردند.

موقوفه‌ای افزود: با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی ۱۶ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کردند و در این خصوص سه باب مغازه به دستور قضائی پلمپ شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1148359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =