ساختمان آزاد در تهران پلمب می‌شود

شهردار منطقه ۱۱ با بیان اینکه طی فرآیند قانونی، مراجع ذیصلاح وضع ساختمان آزاد را ناایمن و بحرانی تشخیص داده‌اند، گفت: پس از تخلیه ساختمان آزاد رفع خطر انجام خواهد شد.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، با توجه به اهمیت موضوع ساختمان‌های ناایمن و پرخطر، کمیته ایمنی در منطقه ۱۱ فعال شده و به صورت مستمر جلسات مختلف درباره ایمنی و رفع خطر ساختمان‌های پرخطر برگزار می‌کند و با جدیت در حال بررسی و اقدامات لازم در این حوزه است.

سید محمد موسوی با بیان اینکه طی فرآیند قانونی، مراجع ذیصلاح وضع ساختمان آزاد را ناایمن و بحرانی تشخیص داده‌اند، گفت: جلسات متعددی با حضور نمایندگان مالک و کسبه برگزار کرده‌ایم. علاوه بر این طی بازدید از پاساژ، موارد خطرناک و اخطارهای قانونی به مالک داده شد.

شهردار منطقه ۱۱ افزود: متأسفانه به اخطارها ترتیب اثر جدی داده نشد. در نتیجه با دادستان جلسات متعدد برگزار شد و شهرداری موظف شد که رفع خطر را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

تأمین امنیت روانی، حق اساسی مردم است

وی با بیان اینکه قریب به ۱۰۰ کاسب در ساختمان آزاد کار می‌کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است اما نگرانی جدی‌تر امنیت جان کاسبان است گفت: با توجه به شرایط بحرانی، این ساختمان به زودی تخلیه و پلمب می‌شود.

موسوی درباره مکاتبات با سازمان‌های خدماتی در مورد قطع انشعابات آب، برق و گاز گفت: گاز این ساختمان قطع شده است و طی روزهای آینده پس از قطع شدن انشعابات آب و برق، با حضور نیروی انتظامی و سرکلانتری، ساختمان آزاد از کسبه تخلیه و پلمب می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: پس از تخلیه ساختمان آزاد رفع خطر انجام خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1148361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =