تجهیز خوابگاه‌های متاهلی در اولویت کاری صندوق رفاه قرار دارد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره بر اهمیت ازدواج و نهاد خانواده در ایجاد آرامش دانشجویان گفت: کمک به ساخت و تجهیز و تکمیل خوابگاه های متاهلی جز اولویت های کاری ما است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به منظور بهبود شرایط رفاهی دانشجویان علوم پزشکی، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به همراه شهامی معاون پشتیبانی و مهدی نیا مدیر سرمایه گذاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس با اعضای این کمیسیون رایزنی کردند.

در این نشست علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گزارشی از عملکرد صندوق رفاه در ارائه تسهیلات و کمک به ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

برنامه ۵ ساله وزارت علوم برای طرح جوانی جمعیت/ سازمان سنجش از داوطلبان عذرخواهی کرد

وی با اشاره به نقش مهم مجموعه‌های رفاهی و نقش آن در سلامت جسم و روان دانشجویان اظهار کرد: باید برای بهبودهر چه بیشتر شرایط رفاهی و فرهنگی و رفع مشکلات این حوزه کنار هم باشیم و کمک کنیم تا کمبود زیرساخت های رفاهی به فرهنگ و سلامت روان و جسم قشردانشجو لطمه وارد نکند.

محمدی افزود: ما صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تمام تلاشمان این است که بستری آماده کنیم که دانشجویان ما بتوانند بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهند و با توجه بیشتر به زیر ساخت های رفاهی و پرداخت بخش کمی از هزینه‌های تحصیلی این دانشجویان آرامش بیشتری را برای آنها ایجاد کنیم.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، بر اهمیت ازدواج و نهاد خانواده در ایجاد آرامش دانشجویان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان ما به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سنین ازدواج قرار دارند و همچنین در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت باید سعی کنیم در جهت تسهیل این مهم اقدامات موثر انجام دهیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت افزود: کما اینکه وزیر بهداشت نیز در خصوص این موضوع نگاهی دغدغه‌مند دارد و کمک به ساخت و تجهیز و تکمیل خوابگاه های متاهلی جز اولویت های کاری ما در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است.

در این جلسه راهکارهای تامین اعتباراجرای قانون جوانی جمعیت، نحوه ساخت، توسعه و تجهیز خوابگاه‌های متاهلی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص تخصیص اعتبارات مورد نیاز و ساماندهی خوابگاه‌ها اتخاذ شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1148370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =