سفیر ایران به دیوارکشی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با انتشار تصاویری از دیوارکشی‌های اخیر رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌ها خواست از تاریخ درس بگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به احداث دیوار مرزی از سوی رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان و کرانه باختری از صهیونیست‌ها خواست از تاریخ درس بگیرند.

وی در توییتر با ضمیمه کردن چند عکس از دیوارکشی‌های صهیونیست‌ها نوشت: «حدس بزنید این دیوارهای بلند متعلق به کدام نقطه از جهان هستند، بله؛ اینجا بزرگترین زندان دنیاست. همان‌طور که تاریخ نشان می‌دهد هیچ دیواری تا ابد استوار نمی‌ماند. باید از تاریخ درس گرفت.»

رژیم صهیونیستی اخیراً برای جلوگیری از نفوذ گروه‌های مقاومت به مناطق صهیونیست‌نشین اقدام به احداث دیوارهایی حائل در نزدیکی مرز لبنان و در بخش‌هایی از کرانه باختری کرده است.

سیدعباس موسوی روز گذشته هم به یک توییت از سفیر رژیم صهیونیستی در باکو پاسخ داد. او در توییتر نوشت: «برای اطلاع این پسرک ماجراجو: تبریز عزیزمان به‌عنوان سرزمین اولین‌های تاریخ پرافتخار ایران شناخته می‌شود. ظاهراً قرار است اولین صهیونیست خبیث هم توسط مردم غیور تبریز دفن شود. هرگز از خط قرمز ما عبور نکن، هرگز!»

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی نگران آینده مبهم خود است / چالش مقاومت برای مقام‌های صهیونیست

سفیر رژیم صهیونیستی در باکو با انتشار تصویری که کتابی در دست دارد در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «من در این کتاب بزرگی که به‌تازگی به من ارائه شد، چیزهای زیادی در مورد تاریخ و فرهنگ آذربایجان در تبریز می‌آموزم. بچه‌ها این روزها چه می‌خوانید؟»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1148388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =