بیش از ۲۰۳ هزار خدمت پزشکی به حجاج ایرانی ارائه شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از ارائه حدود ۲۰۳ هزار خدمت پزشکی و درمانی از سوی هیئت پزشکی این مرکز به حجاج ایرانی در کشور عربستان و در ایام حج امسال خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ایسکانیوز، سید علی مرعشی درباره ارائه خدمات به حجاج ایرانی در ایام حج و در کشور عربستان از ۲۶ خرداد تا عصر روز ۳۰ تیر ماه گفت: در مجموع ۲۰۳ هزار و ۸۶۷ مورد خدمت پزشکی ارائه شده که از این میزان، ۱۳۰ هزار و ۷۸۴ خدمت در مکه، ۳۱ هزار و ۸۶۴ خدمت در مدینه منوره، ۴۵۴۹ مورد خدمت در عرفات و ۳۶ هزار و ۶۷۰ خدمت پزشکی هم در منا به حجاج ارائه شده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر افزود: در مجموع ۶۸ هزار و ۲۹ ویزیت عمومی در مطب‌های مجموعه‌ها و ۱۳ هزار و ۷۲۰ ویزیت تخصصی در مکه و مدینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام کاروان‌های دانشگاهی اربعین از چه زمانی آغاز می‌شود؟

مرعشی با اشاره به خدمات پرستاری ارائه شده به حجاج گفت: در این بازه زمانی، خدمات پرستاری شامل عمل جراحی، تزریقات، سرم تراپی، پانسمان و بررسی وضعیت فشار خون و قند بیماران به ۳۲ هزار و ۹۶۷ خدمت رسیده است.

وی تصریح کرد: مجموع خدمات پاراکلینیکی ارائه شده شامل اکو، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه در مکه و با احتساب آمار عرفات و منا تاکنون به رقم ۸۵۹۱ خدمت رسیده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1148400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =