برگزاری انتخاب شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم در اواسط مردادماه/ ۲۵ کاندید تایید صلاحیت شدند

عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم از تایید صلاحیت ۲۵ کاندیدا برای انتخابات شورای ناظر بر نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

علی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از اتمام روند تایید صلاحیت کاندیدای انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: از بین ۲۶ کاندید فقط یک صلاحیت نفر تایید نشده است و سایر نمایندگان از سوی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی تایید شدند.

وی ادامه ادامه داد: براساس شیوه نامه فعالیت نشریات دانشجویی، کاندیداها باید شرایطی در حوزه آموزشی و انضباطی مانند مشروطی ۲ ترم متوالی و نداشتن محرومیت از تحصیل را داشته باشند تا صلاحیت آنها تایید شود.

عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم درباره زمان برگزاری انتخابات این شورا تصریح کرد: اوسط مردادماه این انتخابات برگزار می‌شود و شورای مرکزی تا یک ماه فرصت دارد که سلامت این انتخابات را تایید کند.

اسدی با اشاره به اینکه کاندیداهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم بین ۳ تا ۷ روز قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند، تبلیغات کنند، گفت: این تبلیغات می‌تواند داخل یا خارج از حیطه دانشگاه کاندیدای مورد نظر باشد و در شیوه نامه فعالیت نشریات محدودیتی در این باره درج نشده است. 

این فعال دانشجویی تصریح کرد: تمام طیف‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزرات علوم کاندیدا دارند و برای افراد در این زمینه محدودیتی اعمال نشده است. در نتیجه هیچ فردی بر اساس گرایش سیاسی خود از گردونه کاندیداتوری کنار گذاشته نشده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1148456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =