۱۱ شرکت غیربورسی در سبد سهام عدالت

دبیر فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: ۱۱ شرکت غیربورسی به سبد سهام عدالت افزوده و اضافه شدن آن مصوب شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عسگر توکلی با تاکید براین که مردم از مراجعه به سامانه و یا مرکزی برای تعیین تکلیف سهام عدالت خودداری کنند، گفت: مددجویان مشمول نیز دستگاه های تابعه بهزیستی و کمیته امداد مراجعه داشته باشند.

وی با اظهار اینکه ۲۰ میلیون نفر از افراد جامانده باید مشمول سهام عدالت شوند، درباره سهام عدالت فوت شدگان نیز گفت: برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان، گواهی انحصار وراثت الزامی است.

وی با بیان اینکه سامانه ای برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان معرفی می شود، تصریح کرد: برای تعیین سهام عدالت وکالت و انتقال سرمایه قابل پذیرش نیست و باید خرید و فروش از طریق بورس صورت گیرد.

توکلی درباره فروش سهام عدالت با اشاره به بسته بودن نماد فروش گفت: برخی سودجویان برگه های سهام عدالت را با نرخ پایین از دست مردم خارج کردند و به این دلیل در حال حاضر نماد سهام عدالت بسته است.

رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: گرک صفتان و مافیای سهام عدالت، این نماد را با قیمت ناچیز از دست مردم خارج کردند درحالی اکنون ۱۱ شرکت غیربورسی در حال ورود به بازار سرمایه و سهام عدالت هستند و این مسئله سبب می شود قیمت سهام عدالت افزایش چشمگیری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری بازار

کد خبر: 1148486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =