سرپرست اداره کل امور مالی، مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، ابراهیم گیوکی را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه و سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی،  ابراهیم گیوکی را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه و سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتز طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه» منصوب می شوید. ضمناً «سرپرستی مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری» نیز به آن جناب واگذار می‌گردد.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه اهتمام ورزید. لازم است موارد مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه، بسته‌های کاری و راه‌کنش و اقدامات مرتبط مدنظر قرار گیرد.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و نیز اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های دکتر جمشید پیک فلک مدیرکل سابق امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148651

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =