کنکور و آزمون| کارت آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی امروز توزیع می‌شود/ آغاز ثبت‌نام آزمون عملی علوم ورزشی کنکور از فردا

کارت پانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۱ از امروز دوشنبه سوم مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در کنکور سال ۱۴۰۱ در روزهای ۴ تا ۶ مرداد انجام می شود.

به دنبال اطلاعیه‌های ۲۹ خرداد، ۲۲ تیر و ۳۰ تیر و به منظور مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱، مقرر شد با براساس شرایط زیر زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته پیش بینی شود.

آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ برای آقایان در روز پنجشنبه ۲۷ مرداد و برای خانم‌ها در روز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

افرادی که از ۵ تا ۱۱ تیر ماه موفق به ثبت نام در آزمون عملی نشده اند، می‌توانند از ۴ تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام خود از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

افرادی که از ۵ تا ۱۱ تیر ماه در آزمون عملی ثبت نام کردند ولی به هر دلیلی در تاریخ ۲۹ تیر تا ۲ مرداد موفق به شرکت در آزمون عملی نشده اند، می‌توانند از تاریخ ۴ تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام مجدد خود از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

در صورتی که فردی در  ۲۹ تیر تا ۲ مرداد در آزمون عملی شرکت کرده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روزهای ۲۷ یا ۲۸ مرداد) نیز ثبت نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت کند، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون ۲۹ تیر تا ۲ مرداد) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد.

محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه ۲۳ مرداد در سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون عملی مجدد برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه برگزار می‌شود و متقاضیان باید طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت کنند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه‌های برگزاری آزمون عملی (مندرج در اطلاعیه ۲۳ مرداد) تحویل متقاضیان خواهد شد.

آزمون عملی رشته علوم ورزشی به هیچ وجه مجدداً قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

تاریخ برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی مشخص شد

داوطلبان پانزدهمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۱ می‌توانند از امروز دوشنبه سوم مرداد تا چهارشنبه پنجم مرداد ۱۴۰۱ کارت ورود به جلسه آزمون را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲–۱۴۰۱ رأس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۶ مرداد در سالن شهدا و کلاس‌ها و ساختمان اداری دانشکده پزشکی و سالن‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

داوطلبان باید حداکثر رأس ساعت ۸:۳۰ صبح در محل دانشکده‌ها حضور داشته باشند.

آدرس دانشکده پزشکی: میدان انقلاب، خیابان قدس، خیابان پورسینا درب شمالی دانشگاه تهران.

آدرس دانشکده داروسازی: میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر ساختمان جدید دانشکده داروسازی.

داوطلبان باید از همراه داشتن وسایل اضافی (الکترونیکی، ساعت هوشمند، کیف تلفن همراه حتی به صورت خاموش و غیره …) پرهیز کنند در غیر اینصورت به عنوان تقلب محسوب و داوطلب از امتحان محروم خواهد شد.

دفترچه آزمون پس از امتحان در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. مهلت اعتراض داوطلبان حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ یکشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ است و اعتراضات باید در سایت EXAM.TUMS.AC.IR با نام کاربری (کدملی) و رمز ورود (کد داوطلبی) در قسمت پنل ثبت شود.

تاریخ اعلام نتایج آزمون کتبی ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

حداکثر ظرفیت پذیرش دانشجو ۱۰ نفر است و در صورتیکه داوطلبان شرایط علمی لازم را احراز نکنند ظرفیت پذیرش از ۱۰ نفر نیز کمتر خواهد بود.

معدل داوطلبان به صورت محرمانه از دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی آنها استعلام خواهد شد.

برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری به زمان دیگری موکول شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با توجه به مشارکت گروه پرستاری در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری از ۲۴ شهریور به زمان دیگری موکول شد. پیش از این اعلام شده بود آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری در ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود که با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان برگزاری این آزمون در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی می شود.

آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری قرار بود در دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، اراک، ارومیه، اردبیل، اصفهان، اهواز، ایلام، بندرعباس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بوشهر، تبریز، گیلان، زاهدان، سمنان، کردستان، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مشهد، همدان، یا سوج، زنجان، مازندران و یزد برگزار شود.

پیش از این زمان ثبت نام در این آزمون از ۲ تا ۱۰ مرداد اعلام شده بود که با توجه به تغییر زمان آزمون، ثبت نام در حال حاضر انجام نمی شود.

تمامی داوطلبانی که دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد اتاق عمل و هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در این رشته ها از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، می توانند در آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستار شرکت کنند.

مدارک تحصیلی داوطلبان خارج از کشور باید به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

داوطلبان صرفنظر از دانشگاه محل فراغت از تحصیل یا دانشگاه محل خدمت، می توانند هر یک از حوزه های ذکر شده را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب کنند.

منابع آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی متعاقبا بارگذاری خواهد شد.

نتایج مرحله اول بیست و هفتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور اعلام شد

نتایج مرحله اول بیست و هفتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۱ در ۲۳ رشته از طریق سایت مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد.
مرحله نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روز جمعه چهارم شهریور سال ۱۴۰۱ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می شود.

دانشجویان راه یافته به مرحله دوم می توانند برنامه زمان‌بندی آزمونها در سایت مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org مشاهده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =