طهماسبی: جدایی‌ از استقلال بزرگترین اشتباهم بود

مهاجم شمالی اسبق تیم استقلال در اواخر دهه 70 نظرات خود درباره استقلال این روزها را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهمن طهماسبی درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی آبی‌ها اظهار داشت: انتخاب او مانند یک هندوانه در بسته است و از حالا نمی‌توان قضاوتی کرد. استراماچونی هم رزومه خاصی نداشت که بگوییم مربی بزرگی بود اما نتایج فوق‌ العاده‌ای گرفت. ساپینتو به همین ترتیب می‌تواند موفق باشد. اخباری که از اردوی استقلال می‌شنوم اخبار خوبی است و امیدوارم روند همین گونه پیش برود و در لیگ هم مشکلاتی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید:

اکبرپور: دوست داریم استقلال پیشرفت کند

وی درباره حضور یک سرمربی پرتغالی گفت: فکر می‌کنم کی‌روش و ساپینتو از لحاظ سبک فوتبال مخالف یکدیگر باشند. کی‌روش در کارهای دفاعی فوق‌العاده بود اما مطالبی که از ساپینتو خوانده‌ام نشان می‌دهد او یک مربی اهل فوتبال هجومی است. تیم‌های تحت هدایت او هم خوب گل زده‌اند هم گل خورده‌اند.

پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص عملکرد آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات گفت: تیم هنوز کامل نشده اما اینکه شاکله اصلی حفظ شده‌اند اتفاق خوبی است. نفراتی هم که جذب شده‌اند خوب بوده‌اند و چند نام هم که اطراف این تیم شنیده می‌شود جذب شوند تیم آماده مسابقات شود. بازیکنان پیشین استقلال شرایط را می‌دانند و بازیکنان جدید هم اگر خود را با شرایط وفق دهند موفق خواهند شد.

مهاجم اسبق استقلال در ادامه افزود: سال 78 بود که خودم به استقلال آمدم و این تیم 10 مهاجم داشت. سال بعد هم قهرمان شدیم. تیم خوبی داشتیم و آمار گلزنی‌مان هم خوب بود. امیدوارم امسال بازیکنان در سیستم مربی جا بیفتند و موفق باشند. خودم در آن اوایل یک جوان 18 ساله بودم و وارد جوی سنگین شدم. هواداران زیاد بودند و بازیکنان بزرگی در تیم بودند. رفته رفته خودم را هماهنگ کردم و به مرور در حد خودم در آن زمان موفق شدم. بزرگترین اشتباهم اما جدایی از استقلال بود. باید می‌ماندم و بیشتر موفق می‌شدم. رفتم تا دوباره برگردم و قدرتمندتر موفق شوم اما این اتفاق رخ نداد.

طهماسبی در پایان گفت: امسال فکر می‌کنم 5 مدعی قهرمانی داشته باشیم. استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی هستند. سپاهان و گل گهر و فولاد تیم‌های خوبی هستند. درباره استقلال اما همان‌طور که گفتم به دلیل حفظ شدن شاکله و جذب شدن چند چهره جدید اگر یکی دو ستاره هم جذب شوند آبی‌ها در آستانه تکرار قهرمانی قرار خواهند گرفت.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1148719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =