۵۰ درصد دانشجویان کشور تحت پوشش خوابگاهی قرار می‌گیرند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: افزایش خوابگاه‌های دانشجویی و قرار گرفتن ۵۰ درصد دانشجویان کشور تحت پوشش خوابگاه‌ها، سیاست مهم صندوق رفاه دانشجویان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود گنجی در بازدید از پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اهتمام صندوق رفاه این است که در تمام دانشگاه‌های کشور ۵۰ درصد دانشجویان را تحت پوشش خوابگاه‌ها قرار دهیم و دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه ۲۰ درصد پوشش را دارد و لازم است مسئولین دانشگاه همت عالی برای افزایش این میزان به میانگین کشوری که معادل ۳۷ درصد است را داشته باشند تا به سیاست گذاری صندوق رفاه مبنی بر میزان ۵۰ درصد نزدیک شوند.

وی افزود: در این زمینه سعی ما بر این خواهد بود که با کمک صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب ظرفیت‌های قانونی و رسالت این صندوق و نیز برنامه ریزی و تلاش مسئولان دانشگاه، این مهم صورت گیرد.

گنجی خاطرنشان کرد: خوابگاه دانشجویی نیمه کاره پسران دانشگاه محقق اردبیلی یکی از پتانسیل‌هایی است که با تکمیل این پروژه، ۴۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه اضافه خواهد شد، البته لازم است مشابه این خوابگاه، دو بلوک خوابگاهی نیز برای پسران و دختران ساخته شود تا بتوانیم از متوسط کشوری عبور کرده و به اهداف صندوق رفاه دانشجویان در ارتقای پوشش جامعه خوابگاهی دانشگاه‌های کشور، دست یابیم.

کد خبر: 1148722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =