توضیحات رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره ویلموتس

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، رأی پرونده مارک ویلموتس هنوز صادر نشده و چهار روز به زمان اعلام شده توسط CAS باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، هوشنگ نصیرزاده پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال، درباره دو میلیون یورو پول واریز شده ایران برای پرداخت دستمزد ویلموتس که در زراعت بانک ترکیه باقی مانده است، اظهار داشت: دو میلیون یورو بیش از مبلغی بوده است که در آن مقطع برای ویلموتس واریز شده و علاوه بر ویلموتس، این پول برای دستیاران او نیز بوده است.

بیشتر بخوانید

آذری: اگر تاج با همان رویه کار کند موفقیتی در کار نیست

وی تأکید کرد: به مفهوم دیگر این پول برای زمان کارکرد ویلموتس بوده که اتفاق افتاده است. البته او به این پول دست زده و ۳۰ هزار یورو نیز برداشت شده است که همین اتفاق باعث سؤال برای داوران CAS (دادگاه حکمیت ورزش) شده است. از نکات جالب این است که CAS اعلام کرده پنج روز دیگر رأی را می‌دهد و حالا ممکن است خبرهای اخیر براساس گمانه‌زنی باشد، اما طبق فرجه زمانی CAS هنوز پنج روز برای صدور رأی باقی مانده است.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال با رد صدور رأی توسط دادگاه حکمیت ورزش، تصریح کرد: برخی افراد می‌گویند رأی به فدراسیون فوتبال اعلام شده و فدراسیون آن را نگه داشته است، اما اینطور نیست و اگر امروز را از دست بدهیم، چهار روز دیگر به زمان صدور رای باقی مانده است.

نصیرزاده در پاسخ به این سؤال که واریز پول به حسابی در زراعت بانک باعث اتفاق بدی برای ما خواهد شد، گفت: آن پولی که به زراعت بانک واریز شده است برای ویلموتس و دستیارانش بوده است، چون قرارداد دستیاران ایشان به‌صورت گروهی بوده و این پول برای او و دستیارانش بوده است.

کد خبر: 1148746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =