مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمدکاظم کاوه پیشقدم را به عنوان مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمدکاظم کاوه پیشقدم را به عنوان مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد و سوابق جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان دانشگاه اهتمام ورزید.

ضمناً از زحمات شما در طول تصدی مسئولیت «قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه» تشکر می نمایم. امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و نیز اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =