چند پیشنهاد متفاوت در صورت احساس ابتلا به کرونا

ویروس کرونا ویروسی است که نباید نسبت به آن بی اهمیت باشید، زمانی که احساس کردید به کرونا مبتلا شدید حتما از انجام این کارها پرهیز کنید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ابتلا به کرونا را نباید شوخی بگیرید. اگر احساس کردید که به این ویروس آلوده شده اید، به گونه ای رفتار نکنید که انگار اتفاق معمولی افتاده است. اگر می خواهید بدن تان واقعاً ریکاوری شود، بهتر است که کمی بیشتر به این بیماری اهمیت دهید و تا حد ممکن هم استراحت کنید.

بیشتر بخوانید:

علائم ضعف سیستم ایمنی و احتمال ابتلا به کرونا

در این قسمت به شما خواهیم گفت که در صورت ابتلا به کرونا چه کارهایی را نباید انجام دهید.

خیلی خودتان را قدرتمند تصور نکنید

اگر کرونا دارید، از خانه دور کاری نکنید. درسته که ماندن در خانه بهتر از این است که به بیرون بروید و دیگران را مبتلا به این عفونت کنید؛ اما کمبود استراحت هم باعث می شود تا دوره ریکاوری تان بیشتر طول بکشد؛ پس باید سعی کنید که در خانه بمانید و خواب کافی داشته باشید تا سیستم ایمنی بدن تان هم بهتر کارش را انجام بدهد.

خواب کم نداشته باشید

خواب نقش بسیار مهمی در ریکاوری و سلامت سیستم ایمنی دارد. در هر بیماری حادی که به آن مبتلا می شوید مخصوصاً کرونا، استراحت حرف اول را می زند. داشتن خواب کافی باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن دوباره به حالت متعادل خودش برگردد؛ پس بهتر است که به اندازه کافی بخوابید.

ویروس کرونا را دست کم نگیرید

حتی اگر کرونای خفیف هم گرفته ‌اید، نباید آن را دست کم بگیرید. خیلی ها بعد از ۱۰ الی ۱۲ روز تازه دچار نوع شدید ویروس می‌ شوند، پس فقط به خاطر این که هفته اول را خوب سپری کردید، به این معنا نیست که می‌ توانید در هفته دوم و سوم هم حال خوبی داشته باشید و باید به نیاز بدن تان توجه کنید.

در نهایت باید باور کنید که کار کردن در خانه استراحت را برایتان سخت می‌ کند

اگر قصد دور کاری دارید، بهتر است که از این تصمیم صرف نظر کنید، زیرا در چنین حالتی نمی توانید خوب استراحت کنید و بدن تان هم نمی تواند به خوبی با ویروسِ کرونا مبارزه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =