اشتباهات رایج استایل و پوشش شما که پیر نشان‌تان می‌دهد

انتخاب لباس های مناسب به جوان دیده شدن ظاهر شما خیلی کمک میکند بعضی از لباس ها شمارا پیر تر از سن واقعی شما نشان می دهد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آیا تا به حال شده که از کسی بخواهید سن شما را حدس بزند و او شما را بیشتر از سنتان ببیند؟ احتمالاً این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که شما نکات استایلی خود را رعایت نمی کنید و روش های غلط را در پیش گرفته اید. 

بیشتر بخوانید:

لباس‌های نامناسب و عادت پوششی که باعث آسیب به بدن زنان می‌شود

بیش از حد به دنبال انواع مد هستید

فشن و مد در طول زمان تغییر می کند و شما باید برای این که روی مد باشید، مدام خودتان را تغییر دهید اما گاهی اوقات بیش از حد روی مد عمل می کنید و باعث می شود که ظاهر شیک و با کلاسی نداشته باشید و سنتان بیشتر نشان داده شود.

زیورآلات خیلی بزرگ استفاده می کنید

زیورالات خیلی بزرگ شاید ظاهر زیبایی داشته باشد اما سن شما را بالا نشان می دهند. برای این که جوانی خود را به دیگران نشان دهید، باید از یک دستبند ساده و یا گوشواره کوچک ساده استفاده کنید و بیش از حد با زیورآلات استایل خود را شلوغ نکنید یا از انواع زیورآلات بزرگ استفاده نکنید.

گاهی تیپتان شبیه تیپ مراسم عزاداری است

رنگ سیاه رنگ شیک و جذابی است و شما را لاغر نشان می دهد اما نباید همیشه از رنگ سیاه استفاده کنید. رنگ مشکی جوانی شما را می دزدد. پس سعی کنید همیشه رنگ های مختلف و شاد را استفاده کنید. اگر هم مجبور به استفاده از رنگ مشکی شدید، حتما اکسسوری های رنگی را فراموش نکنید.

کفش پاشنه دار نمی پوشید

هرچقدر خرید کفش های شما رسمی تر باشد، سن شما بیشتر نشان می شود. فرقی ندارد که چه لباسی پوشیده اید، در هر صورت کفش پاشنه دار کفشی برای جوان هاست. پس اگر کفش تخت یا پاشنه کوتاه می پوشید، هرچه سریعتر آن را عوض کنید و به دنبال کفش های دخترانه پاشنه بلند باشید که شما را شبیه به پرنسس ها می کند.

از عینک های پیرزنانه استفاده می کنید

استفاده از عینک مناسب تاثیر زیادی روی جوان نشان دادن شما دارد. به دنبال عینک های گربه ای باشید که معمولاً مخصوص جوانان هستند. عینک هایی که حالت صاف و خیلی ساده دارند، سن شما را بالا نشان می دهد.

لباس سایز مناسب نمی پوشید

لباس های استایل آزاد، جذابیت خود را دارند اما بهتر است در انتخاب این سبک زیاده روی نکنید و به جای اینکه لباس های بیش از حد گشاد بپوشید که بهتر است لباسی بپوشید که اندازه تن شما هستند. مراقب باشید که لباستان بیش از حد تنگ نباشد اما از پوشیدن لباس های بیش از حد گشاد هم اجتناب کنید.

به دلیل مراقبت کم موهای تان سفید شده است

بسیاری از افراد به خاطر اینکه مراقبت خوبی از موهایشان ندارند با سفیدی زودرس موها مواجه می شوند. در این حالت شما می توانید از محصولات مختلف مو و روغن های طبیعی استفاده کنید که رنگ خوبی به موهایتان می دهد و اعتماد به نفستان را بالا می برد یا این که به دنبال رنگ مویی باشید که مخصوص افراد جوان است.

شلوار مناسب استفاده نمی کنید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، منظور از مناسب بودن، سایز شلوار است. البته قصد نداریم به شما بگوییم که کلا شلوارهای گشاد را کنار بگذارید. شلوارهای گشادی که متناسب با استایل شما انتخاب شده اند، گزینه خوبی هستند اما شلوارهای تنگی که داخل پا گشاد نشان داده می شوند، شلوارهای مناسبی نیستند. به عنوان مثال شلوار جین لوله تفنگی می تواند یک شلوار کاملاً جوان پسندانه باشد.

موی خود را مرطوب نمی کنید

موهای شما باید نشان دهد که چقدر جوان و شاداب هستید. با افزایش سن میزان رطوبت و تولید چربی مو کاهش پیدا می کند و معمولاً موها زبر و خشک می شوند. برای این که رطوبت و جوانی موها را احیا کنید، باید از روغن های مخصوص مو استفاده کنید.

با رنگ مو مشکل دارید

اگر عقیده ندارید که از رنگ مو استفاده کنید، پس احتمالا سن شما بیشتر نشان داده می شود. شما حتی می توانید روی موهای مشکی که دارید، یک لایه رنگ صورتی ایجاد کنید که نشان دهنده جوانی و شادابی شما است و یا حتی از رنگ هایی استفاده کنید که صورت شما را بشاش تر نشان دهد.

سایه پشت چشمتان برق می زند

شاید برایتان عجیب باشد اما سایه مات شما را جوان تر از سایه براق نشان می دهد زیرا متخصصان زیبایی بر این عقیده هستند که انعکاس نور روی سایه براق باعث نشان داده شدن چین و چروک و خطوط روی پوست شما می شود. پس بهتر است که سایه های اکلیلی را کنار بگذارید و از سایه های مات خود استفاده کنید.

همیشه از جوراب رنگ پا استفاده می کنید

بسیاری از خانم ها از اینکه جوراب طرح دار داشته باشند می ترسند و دوست ندارند آن را امتحان کنند اما جالب است بدانید که بسیاری از افراد مشهور دنیا در فصل زمستان از جوراب های نخی ضخیم و رنگارنگ و الگو های بسیار زیبا استفاده می کنند تا هم پایشان گرم نگه داشته شود و هم جوانی و شادابی خود را نشان دهند.

لباس بیش از حد تنگ می پوشید

لباس های بیش از حد تنگ با پارچه هایی که حالت کشسانی و شل دارند، سن شما را بالا نشان می دهد. پس سعی کنید لباسی بپوشید که اندازه تنه تان باشد و شق و رق بایستد، بدون این که بیش از حد تنگ یا گشاد باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =