ساپینتو مانند هندوانه‌ای سربسته است

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ساپینتو مانند هندوانه‌ای سربسته است. به هرحال با توجه به مربیان پرتغالی که وارد ایران شده‌اند و به نسبت دیگر مربیان شناختی نسبی از ایران دارند، ساپینتو هم می تواند خود را با شرایط وفق دهد و با استقلال موفق باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عباس محمدرضایی درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: مربیان خارجی اصولا براساس رزومه وارد کشورمان می‌شوند و قطعا درباره انتخاب ساپینتو هم مسئولین و مشاوران مربوط تصمیم گرفته‌اند. به طور کلی اما باید صبر کرد و در خلال مسابقات مشاهده کرد عملکرد این سرمربی چگونه خواهد بود. ساپینتو مانند هندوانه‌ای سربسته است. به هرحال با توجه به مربیان پرتغالی که وارد ایران شده‌اند و به نسبت دیگر مربیان شناختی نسبی از ایران دارند، ساپینتو هم می تواند خود را با شرایط وفق دهد و با استقلال موفق باشد.

بیشتر بخوانید:

پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس

وی درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: وقتی تیم کمترین ریزش را داشته باشد و شاکله اصلی حفظ شود یعنی تیم به موفقیت رسیده است. استقلال از این نظر شبیه به پرسپولیس سال‌های گذشته است که کمترین تغییر را داشت. نفراتی که به استقلال اضافه شده‌اند نفراتی جوان و خوب هستند و امیدوارم با توجه به اردوی برگزار شده در ترکیه هماهنگی‌ها سریع تر شکل بگیرد و با یک هارمونی و هماهنگی وارد مسابقات شوند که ماحصلش قهرمانی باشد.

مدافع هافبک چپ‌پای‌ سابق آبی‌ها درباره کیفیت بازیکنان در پست خود افزود: استقلال در سمت چپ در سال‌های گذشته بازیکنان خوبی به فوتبال معرفی کرده اما امسال تفکری جدید در استقلال وجود دارد و فکر می‌کنم همان خواسته‌های سرمربی تعیین کننده مسیر عملکرد آن‌ها است.

آیا استقلالی‌ها در هفته های ابتدایی ناکام خواهند بود؟ محمدرضایی این گونه پاسخ داد: موافق این تفکر که استقلال حتما در هفته‌های اول ناکام خواهد بود نیستم زیرا استقلال خروجی‌های زیادی نداشته است. درست است که تفکرات سرمربی تغییر کرده اما با توجه به حفظ شاکله اگر همان روند فصل گذشته را هم ادامه دهند موفق می‌شوند. هفته‌های ابتدایی در قهرمانی تاثیرگذار است و فصل گذشته آبی‌ها با امتیازگیری در هفته‌های اولیه می‌توانند به قهرمانی برسند.

وی درباره اینکه آیا می‌توان از همین حالا ستاره استقلال در بازی‌های سال آینده را مشخص کرد یا خیر نیز گفت: فوتبال یک بازی گروهی است. بازیکنان می‌توانند در یک تیم و کسب جام تعیین کننده باشند و با توجه به ورود بازیکنان جدید و جوان می‌توان گفت استقلال امسال پدیده‌هایی تازه خواهد داشت. فصل گذشته کسی کوین یامگا را نمی‌شناخت اما دیدید چه ستاره‌ای بود و چگونه به قهرمانی استقلال  کمک کرد. باید نوع قرارداد بستن با بازیکنان جدید به نحوی باشد که سال‌ها از حضور آن‌ها استفاده کنیم. پیش‌بینی‌ام از آینده؟ خوشبینم. با ادامه دادن روند فصل پیش، آبی‌ها دوباره جام قهرمانی را بالای سر می‌برند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1148830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =