کنکور و آزمون| ثبت‌نام مجدد آزمون عملی علوم ورزشی کنکور از فردا

ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در کنکور سال ۱۴۰۱ فردا ۶ مردادماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته‌ علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در کنکور سال ۱۴۰۱ فردا ۶ مردادماه به پایان می‌رسد. ثبت‌نام این آزمون از 4 مرداد ماه آغاز شده بود.

به دنبال اطلاعیه‌های ۲۹ خرداد، ۲۲ تیر و ۳۰ تیر و به منظور مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱، مقرر شد با براساس شرایط زیر زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته پیش بینی شود.

آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ برای آقایان در روز پنجشنبه ۲۷ مرداد و برای خانم‌ها در روز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

افرادی که از ۵ تا ۱۱ تیر ماه موفق به ثبت نام در آزمون عملی نشده اند، می‌توانند از ۴ تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام خود از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

افرادی که از ۵ تا ۱۱ تیر ماه در آزمون عملی ثبت نام کردند ولی به هر دلیلی در ۲۹ تیر تا ۲ مرداد موفق به شرکت در آزمون عملی نشده اند، می‌توانند از ۴ تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام مجدد خود از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

در صورتی که فردی در  ۲۹ تیر تا ۲ مرداد در آزمون عملی شرکت کرده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روزهای ۲۷ یا ۲۸ مرداد) نیز ثبت نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت کند، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون ۲۹ تیر تا ۲ مرداد) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد.

محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه ۲۳ مرداد در سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون عملی مجدد برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه برگزار می‌شود و متقاضیان باید طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت کنند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه‌های برگزاری آزمون عملی (مندرج در اطلاعیه ۲۳ مرداد) تحویل متقاضیان خواهد شد.

آزمون عملی رشته علوم ورزشی به هیچ وجه مجدداً قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

کد خبر: 1148836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =