کارگاه آشنایی با فرایند دانش‌بنیانی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

دومین کارگاه یک‌روزه آشنایی با فرایند اخذ مجوز دانش‌بنیانی ویژه مدیران شرکت‌ها، هسته‌ها و اعضای هیأت‌علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین کارگاه یک‌روزه آشنایی با فرایند اخذ مجوز دانش‌بنیانی ویژه مدیران شرکت‌ها، هسته‌ها و اعضای هیأت‌علمی فناور دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گلستان در واحد گرگان برگزار شد.

مهندس عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگاه به ارائه مباحث مربوط به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، سرفصل خدمات 110گانه حمایتی از این شرکت‌ها، فرایند ثبت‌نام و درخواست ارزیابی، شروط ضمنی اولیه، انواع شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، دسته‌های فناوری و فهرست کالاهای مشمول، فرایند ارزیابی و تکمیل مدارک و نحوه اعتراض به نتیجه رد کارگروه پرداخت.

لازم به ذکر است، قبل از برگزاری این کارگاه جلسه هم فکری و هم‌افزایی میان مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان،  مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان به‌منظور توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فناور مستقر در استان گلستان برگزار شد.

انتهای خبر/ 

کد خبر: 1148869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =