بانوان کاراته کا منطقه ۷ در رقابت‌های انتخابی دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شدند

مسابقات انتخابی کاراته بانوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت‌های پرشور، تیم دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۷ (تهران) با کسب سه نشان طلا و سه نقره به مقام قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسابقات انتخابی کاراته بانوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۳۶ ورزشکار از منطقه‌های سراسر کشور در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی به میزبانی واحد نجف آباد برگزار شد.

در پایان این رقابت‌های پرشور، تیم دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۷ (تهران) با کسب سه نشان طلا و سه نقره به مقام قهرمانی رسید. همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، گلستان و مازندران) با کسب دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز، دوم شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۵ (کردستان) نیز با یک طلا و یک نقره و یک برنز، مقام سوم را از آن خود کرد.

در بخش کاتا، بیتا بتوئی از تهران قهرمان شد و فاطمه قاسمی پور از کردستان به مقام دوم رسید. الهه حاتمی از اصفهان و بیتا نامجو از فارس نیز روی سکوی سوم مشترک ایستادند. همچنین جام اخلاق به تیم منطقه ۴ (اصفهان) اهدا شد.

گفتنی است، نفرات منتخب این رقابت ها به مسابقه های جام جهانی ۲۰۲۲ دانشجویان که نیمه نخست مهر به میزبانی ترکیه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =