علوی: همه بازیکنان ۲۰ میلیارد نمی‌گیرند

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: زمان ما هم قیمت‌ها به نسبت بالا بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  سیدمحمد علوی درباره قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی دیدارهای سختی داریم و بعد به نسبت دیدارهای‌مان آسان می‌شود. تمام تلاش‌مان موفقیت است اما هر بازی 3 امتیاز دارد و به طور کلی قرعه آن‌چنان تاثیرگذار نیست.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به برنامه کامل فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

وی درباره شرایط میزبانی فولادی‌ها گفت: در این زمینه شرایط خوبی داریم. زمین چمن‌مان در حال تعمیر و اصلاح است. بهترین ورزشگاه ایران را داریم و در فصل نقل و انتقالات هم عملکردمان خوب بود و حدا را شکر همه چیز خوب است.

هافبک اسبق قرمزپوشان درباره ارقام رد و بدل شده در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: شما به تورم هم باید نگاه کنید. زمان ما هم قیمت‌ها به نسبت بالا بود. همه فوتبالیست‌ها البته سالی 20 میلیارد نمی‌گیرند و برخی چنین قراردادهایی می‌بندند. شاخص‌های فوتبال ایران این مبالغی می‌گیرند اما تورم به حدی رسیده که باعث می‌شود این ارقام رد و بدل شود. به هرحال بازیکنان فوتبال نهایتا 5 سال می‌توانند در دوران اوج‌شان به سر ببرند و چنین مبالغی دریافت کنند.

علوی افزود: خدا را شکر دو اردوی خوب داشتیم. در تهران و ترکیه اردو داشتیم و پس از پشت سر گذاشتن سومین اردو به اهواز می‌رویم تا آماده مسابقات شویم. برگزاری اردوهای داخلی به جای خارجی؟ می‌شود مثلا اردوها را در بروجن یا بروجرد برگزار کنیم. آب و هوای آن‌جا بسیار خوب است. اجباری به اردوی در کشورهای همسایه نیست.

وی گفت: چند سالی است تیم‌ها خارج از ایران اردو نزده‌اند و به همین دلیل یک هجمه به سمت برگزاری این اردوها روانه شده. یکی دیگر از مهم ترین علت‌ها هم برگزاری بازی‌های دوستانه خارج از ایران است که برای بسیاری اولویت دارد. در به طور کلی اردوی خارج تضمین موفقیت نیست اما هر تیم با اهدافی خاص به اردو می‌رود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1148919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =