طالب نسب: استقلال هنوز ناقص است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تقابل استقلال و سپاهان در هفته اول اتفاقی کم سابقه در لیگ برتر است که از جذابیت خاصی برخوردار می‌باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قرعه کشی بیست و دومین دوره از مسابقات لیگ برتر انجام شد و بر اساس قرعه در هفته اول این مسابقات شاهد تقابل جذاب استقلال و سپاهان، دو مدعی جدی کسب قهرمانی در این دوره هستیم تا حساسیت از همین هفته نخست به رقابتهای لیگ برتر تزریق شود.

بیشتر بخوانید:

پاشازاده: جای اسکوچیچ بودم برنمی‌گشتم

اصغر طالب نسب پیشکسوت هر دو باشگاه استقلال و سپاهان در این باره اظهار داشت: این از جذابیت‌های لیگ است که در همین هفته اول دو مدعی جدی قهرمانی باید با هم دیدار کنند؛ و قشنگی کار اینجاست که نتیجه این بازی قهرمان فصل را مشخص نمی‌کند، اما حتماً در پایان فصل می‌تواند در سرنوشت دو تیم تاثیر گذار باشد.

وی بیان داشت: تقابل ساپینتو و مورایس که جذاب ترین مربیان این فصل هستند در همین هفته اول جذاب است. شاید خیلی‌ها از جمله خود من دوست داشتیم تقابل این دو را در لیگ ایران ببینیم و حالا مشخص شد که برای این منظور نباید خیلی هم منتظر بمانیم و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات گفت: استقلالی‌ها بازیکنان زیادی به خدمت گرفتند اما به نظر می‌رسد هنوز تیم به طور کامل بالانس نیست و برای این منظور حداقل دو بازیکن دیگر در خط میانی مورد نیاز است.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: با اینکه مهدی پور یک هافبک طراح است، اما پست تخصصی او هافبک دفاعی است و استقلال به یک بازیکن طراح برای پست هافبک تهاجمی نیاز دارد تا کارگردانی حملات و حرکات رو به جلو را بر عهده بگیرد. همچنین هنوز به یک وینگر دیگر برای سمت راست نیاز است تا تیم کامل شود و من امیدوارم که مدیران باشگاه هرچه زودتر برای جذب این دو بازیکن اقدام کنند.

طالب نسب در خصوص احتمال جدایی آرش رضاوند و نقل مکان او به فولاد گفت: اطلاعات دقیقی در این خصوص ندارم و تنها شنیده‌هایم حکایت از این انتقال دارد. ما باید به تصمیم سرمربی استقلال در این خصوص احترام بگذاریم و امیدوار باشیم که او بهترین تصمیم را در این مورد می‌گیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1148928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =