پیش‌بینی درآمد ۲ میلیاردی از فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: ۴۷۳ فعال در زمینه اقتصاد دانش بنیان در واحد یزد فعالیت می‌کنند و پیش بینی درآمد ۲ میلیارد تومانی را در این حوزه داریم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نشست هیئت امنای این دانشگاه اظهار کرد: در حوزه پژوهشی ۵۵ مقاله isi و هشت مقاله علمی پژوهشی در سال گذشته داشته ایم و دو مرکز نوآوری که دومین مرکز بزودی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: دو مجله فعال علمی، ۶۵ کارگاه فعال، ۱۲۲ آزمایشگاه مجهز، شش مرکز تحقیقات و پنج مرکز دانش بنیان از دیگر امتیازات پژوهشی و علمی دانشگاه آزاد استان یزد است.

دهقانی اشکذری افزود: اولین مرکز نوآوری در دانشگاه آزاد یزد افتتاح شد و مرکز دوم برای تکمیل آن از پنج میلیارد هنوز سه و نیم میلیارد مطالبه داریم که امیدواریم نهایی و بزودی افتتاح شود.
 
 دبیر هفدهمین نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ادامه داد: در حوزه علوم پزشکی در سال پیش رو برای فعالیت کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی و برخی رشته‌های دیگر از جمله تغذیه و رشته علوم آزمایشگاهی برنامه داریم که مصوب می شود.

او در خصوص تحقق شعار سال گفت: ۴۷۳ فعال در زمینه اقتصاد دانش بنیان در واحد یزد فعالیت می‌کنند و پیش بینی درآمد ۲ میلیارد تومانی را در این حوزه داریم. در هرمزگان نیز طرح ۴۵۰ میلیون تومانی  فولاد هرمزگان را قرارداد بسته ایم.

 دهقانی اشکذری با اشاره به راه‌اندازی شرکت کشت و صنعت در یزد با هدف اجرای پروژه های آبزیان و گلخانه‌ها، بیان کرد: در بافق و ابرکوه و اشکذر در زمینه پرورش ماهی و نیز در یزد و خاتم و ابرکوه طرح گلخانه ای را احداث خواهیم کرد و  در خاتم با همکاری تعاون روستایی طرح گلخانه ای را آغاز کرده ایم.

وی، از راه اندازی پروژه های اقتصادی دانش بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد استان شامل چهار طرح پرورش آبزیان، چهار طرح گلخانه نوین و نیروگاه CHP خبر داد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1149066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =