آزمون: باشگاهی حرفه‌ای‌تر از لورکوزن ندیده‌ام

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لوکوزن گفت: باشگاهی حرفه‌ای‌تر از لورکوزن ندیده‌ام.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نشریه «بیلد» آلمان در گزارشی به معرفی سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم بایر لورکوزن پرداخت. در این گزارش آمده است که لورکوزن با این مهاجم می‌خواهد به بایرن حمله کند چون او این کار را خوب بلد است.

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی به اختلاف با سردار آزمون واکنش نشان داد

در بخش ابتدایی این مطلب آمده است: «در آلمان، بسیاری از هواداران فوتبال اکنون نام او را می‌شناسند؛ در سرزمین مادری او، توضیح اضافه ای لازم نیست. سردار آزمون (۲۷ ساله) فوق ستاره مخفی بوندسلیگا است. در ایران او یک قهرمان مردمی است. او با ۴.۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، جلوتر از متس هوملز (۳۳/۴.۱ میلیون) است و این تنها بخشی از چیزی است که باید در مورد او بدانید…»

در این گزارش به ۵۲ اسب مسابقه‌ای که آزمون دارد، اشاره شده است. سردار در این خصوص گفت: اسب‌هایم در ایران و استرالیا هستند. اولین اسبم را در ۱۷ سالگی خریدم.

وی گفت: وقتی کوچک بودم، پدر، پدربزرگ و عمویم در مزرعه بزرگشان اسب داشتند. اسب‌ها همیشه نقش زیادی در خانواده ما داشته‌اند. با کمک پدرم در سه سالگی توانستم اسب سواری کنم. این آغاز عشق من به این حیوانات بود.

آزمون اطمینان می‌دهد که نام تمام ۵۲ اسبش را می‌داند. او مخصوصاً به سرکان نریان علاقه ویژه ای دارد: «من همه اسب‌هایم را دوست دارم، اما سرکان و پدرش مورد علاقه من هستند. سرکان یک ساله است، او در دو سالگی مسابقه می‌دهد.»

مهاجم تیم ملی ایران همچنین درباره اینکه چه کسی از اسب‌هایش در ایران مراقبت می‌کند، گفت: من یک مزرعه بزرگ اسب و یک مدیر برای اداره آن در ایران دارم. مربیان و سوارکارانی برای تمرین و سوارکارانی هم برای مسابقات دارم.

آزمون از حضورش در تیم لورکوزن رضایت کاملی دارد. او تاکید کرد: لورکوزن بهترین تیم باشگاهی است که تا به حال در آن بازی کرده‌ام. من هرگز ندیده‌ام که باشگاهی با این حد از احترام به یکدیگر به این اندازه حرفه‌ای کار کند. وقتی بازیکن جدیدی می‌آید، هیچ وقت احساس غریبی نمی‌کند. شخصاً بلافاصله احساس کردم که در خانه هستم.

نشریه بیلد در پایان مطلب خود اعلام کرده است که آزمون با تیم ملی ایران در جام جهانی قطر مقابل انگلیس، آمریکا و ولز بازی می‌کند و در صورتی که موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی بشود، حداقل او دیگر یک ستاره مخفی در بوندس لیگا نخواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1149167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =