قیمت نفت افزایش یافت

بهای معاملات آتی نفت برنت برای تحویل در سپتامبر ، به ۱۰۷.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت نفت در معاملات آسیایی در سطح بالایی قرار گرفت، اگرچه ترس از رکود باعث محدود شدن افزایش قیمت شد اما حمایت از نگرانی‌های عرضه و تمرکز به نشست بعدی اوپک پلاس نیز در این زمینه مؤثر بود.

بیشتر بخوانید:

درآمدهای نفتی ایران افزایش یافت

قیمتهای آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در سپتامبر ۳۸ سنت یا ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۹۶.۸۰ دلار در هر بشکه رسید تا ضررهای متحمل شده در جلسه قبل را جبران کند و به سمت ثبت افزایش هفتگی حدود ۳ درصدی پیش می‌رود.

بهای معاملات آتی نفت برنت برای تحویل در سپتامبر، به ۱۰۷.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.

بهای معاملات آتی نفت برنت برای تحویل در اکتبر ۸ سنت یا ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۱۰۱.۹۱ دلار در هر بشکه رسید. نشست بعدی سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش یا گروه موسوم به اوپک پلاس در سوم اوت عامل مهمی در بازار خواهد بود.

منابع اوپک پلاس اعلام کردند که این اتحادیه در نظر دارد سطح تولید خود را برای ماه سپتامبر بدون تغییر نگه دارد، اما دو منبع در این بلوک به رویترز گفتند که افزایش جزئی تولید مورد بحث قرار خواهد گرفت.

یک مقام ارشد دولت آمریکا دیروز پنجشنبه با بیان اینکه دولت نسبت به نشست اوپک پلاس خوش بین است، گفت: افزایش تولید ممکن است به ثبات بازار کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1149176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =