کرمانشاهی: آنهایی که به من تهمت زدند را نمی بخشم

داور فوتبال ایران گفت: آنهایی که به من تهمت زدند را نمی بخشم، هرگز آنها را حلال نمی کنم و از آن‌ها نمی گذرم چون بدون آنکه شرایط من را درک کنند، درباره ام قضاوت داشتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا کرمانشاهی داور فوتبال ایران درباره خداحافظی اش از دنیای داوری اظهار داشت: از مدتها قبل به خداحافظی پیش از موعد فکر می کردم، من سالهاست در بالاترین سطح فوتبال ایران قضاوت می کنم و حساس ترین بازی های فوتبال ایران را سوت زده ام، از همه مهمتر در دربی که آرزوی تمام داوران است، قضاوت کردم. در این سن و سال دیگر آرزویی نبود که من را در دنیای داوری نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

غیرقانونی بودن مدرسه فوتبال آقای مدیر

وی ادامه داد: شرایط روحی ام طوری بود که احساس می کردم دیگر کم آورده ام. در این شرایط احساس کردم ماندن در جامعه داوری توهین به خانواده ام است، چرا باید به کاری ادامه بدهم که هیچ فایده‌ای جز جنگ اعصاب برای من ندارد؟

 کرمانشاهی افزود: اگر در این مدت علیه تیمی قضاوت کردم، امیدوارم اعضای آن تیم و طرفدارانش من را حلال کنند، مطمئن باشند حتی یک سوت به عمد اشتباه نزدم نمی‌گویم اشتباه نداشتم، قضاوت یک کار انسانی است و هر کاری که انسان انجام می دهد اشتباه در آن اجتناب ناپذیر است اما به جرات می توانم بگویم که اشتباه عمدی نداشتم.

داور فوتبال خاطر نشان کرد: آنهایی که به من تهمت زدند را نمی بخشم، هرگز آنها را حلال نمی کنم و از آن‌ها نمی گذرم چون بدون آنکه شرایط من را درک کنند، درباره ام قضاوت داشتند.

 کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که سیستم رادیویی میتواند اشتباهات داوری را کمتر کند تصریح کرد:  کسی که بخواهد اعتراض کند با وجود کمک داور ویدیویی هم کار خودش را انجام میدهد ولی به هر حال تکنولوژی می تواند به آرام شدن فضا کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اشتباهی بوده که بابت آن خودش را سرزنش کرده باشد، گفت: طبیعی بود که من هم بعد از پایان قضاوت به تصمیم هایی که گرفتم، فکر کرده باشم. جالب است بدانید بالای ۴۰ مربی را از کنار زمین اخراج کردم. در جریان بازی سایپا و سیاه‌جامگان علی دایی را از کنار زمین اخراج کردم و بعد از پایان بازی متوجه شدم تصمیمی که گرفتم اشتباه بود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1149317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =