حاجی‌پور: باخت بخشی از بازی است

پیشکسوت استقلال گفت: قرار نیست هیچ تیمی هیچ زمانی باخت نیاورد. پیشکسوت استقلال هستم اما اقرار می‌کنم چند باری در فصل گذشته شانس با استقلال یار بود و توپ وارد دروازه آبی‌ها نشد. باخت بخشی از بازی است و اگر تیم شکست خورد هم مهم نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، افشین حاجی‌پور درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: در هر استخدامی یک بررسی رزومه وجود دارد و طبیعی است که استقلال هم درباره انتخاب ساپینتو تحقیق کرده باشد. ساپینتو سابقه خوبی داشته و در تیم‌های خوبی سرمربی بوده. با این رزومه مسئولان تصمیم به استخدام گرفته‌اند. در فیلم‌های که از او منتشر شده، هیجان ریکاردو روی نیمکت قابل مشاهده است و با توجه به شرایط فوتبال کشورمان این شور و هیجان به کمک استقلال خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

کمیته انضباطی دروازه‌بان استقلال را محروم شد

وی در ادامه افزود: روند استقلال همیشه اینگونه بوده که تیم به بازی هجومی روی آورده و حس می‌کنم تفکرات ساپینتو با این مسئله همسان باشد. این هماهنگی می‌تواند با توجه به حضور کادر فنی خوب در استقلال به آینده تیم کمک کند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: استقلال برخلاف چند سال اخیر تصمیم به حفظ شاکله اصلی گرفته که اتفاقی بسیار خوب است و نفرات خوبی هم جذب شده‌اند. رضایی جذب شده و اگر شرایط جذب محبی فراهم شود اوضاع بهتر می‌شود. پرسپولیس به عنوان رقیب همیشگی استقلال در ابتدای فصل نقل و انتقالات بسیار خوب ظاهر شد و نفرات خوبی جذب کرد. من هم با این قضیه موافق بودم اما باید بدانیم جذب ملی‌پوشان به تنهای ضامن موفقیت نخواهد بود.

حاجی‌پور درباره فرصت دادن به سرمربی گفت: خیلی طبیعی است که هر مربی چه خارجی و داخلی نیاز به زمان داشته باشد. به خاطر دارم ربیعی در مس رفسنجان در ابتدا خوب کار  نکرد و زمزمه‌های مبنی بر تغییرش به گوش می‌رسید اما در ادامه به آن شکل موفق ظاهر شد. مربیان خارجی که جای خود دارند و زمان می‌برد تا بخواهند با شرایط همسو شوند. شاید یادتان باشد که استراماچونی هم در هفته‌های ابتدایی نمایش خوبی نداشت اما در ادامه تیمی رویایی ساخت. ممکن است ساپینتو هم در هفته‌ها ابتدایی مثل تیم استراماچونی نتیجه بگیرد. از هواداران می‌خواهم اگر چنین مسئله ای پیش آمد کمی صبر و شکیبایی داشته باشند و بدون سخت‌ گیری یار دوازدهم تیم باشند. ممکن است آن استقلال رویایی از ابتدای نیم ‌فصل دوم قابل مشاهده باشد.

وی در پایان درباره اینکه آیا شکست‌ ناپذیری باعث افزایش فشار روی بازیکنان و کادر فنی جدید می‌شود یا خیر گفت: قرار نیست هیچ تیمی هیچ زمانی باخت نیاورد. پیشکسوت استقلال هستم اما اقرار می‌کنم چند باری در فصل گذشته شانس با استقلال یار بود و توپ وارد دروازه آبی‌ها نشد. باخت بخشی از بازی است و اگر تیم شکست خورد هم مهم نیست. بازیکنان در بازی‌های پس از شکست جبران می‌کنند و انشالله تیم قهرمان می‌شود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1149338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =