خیری: استقلال چیزی برای قهرمانی کم ندارد

هافبک استقلال در دهه 80 نظرات خود را در خصوص وضعیت این تیم در لیگ پیش رو بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهین خیری درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: هیچ‌کدام از ما جز یک رزومه، اطلاعات خاصی از او نداریم. او جو ایران را نمی‌شناسد و اعتقاد دارم ما پیشکسوتان و هواداران باید آستانه صبر و تحمل‌مان را بالا ببریم. او در ابتدا حتما مشکلاتی خواهد داشت و ممکن است استقلال از اول پرقدرت در لیگ ظاهر نشود. این مسئله البته یک احتمال است و قطعی نیست اما اگر این‌گونه شد بهتر است او حمایت شود تا استقلال جان بگیرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد؟

وی در ادامه افزود: ساپینتو نیاز دارد تا با گذشت زمان خود را با تیم و شرایط کشور وفق دهد و ترکیب را تمام و کمال بشناسد. او احتمالا با سیستمی متفاوت نسبت به فصل گذشته به میدان می‌رود و به همین دلیل باید به او زمان داد. مهم‌ترین آرزوی من برای فصل جدید مشاهده نمایش‌هایی تماشایی برای هواداران است که با قهرمانی توام شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره تغییرات آبی‌ها و احتمال ناکامی در هفته‌های ابتدایی گفت: قطعا دوست داریم استقلال از ابتدا همه حریفان را شکست دهد اما اگر استقلال نمایش‌های تماشاگرپسندی در ابتدا نشان نداد و یا خدای نکرده با تساوی و شکست لیگ را آغاز کرد باید صبر داشت. این مربی نیاز به زمان دارد. نظرم این است که با اولین ناکامی انسان‌ها را پای چوبه دار نبریم. اگر در مهلت استاندارد، جوابی نگرفتیم، آن وقت به فکر تغییرات باشیم.

تحلیل خیری از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات این‌گونه بود: استقلال تیم ضعیفی نداشت و شاکله اصلی هم خداراشکر حفظ شد. امیدوار بودم که حسین‌زاده هم در جمع آبی‌پوشان حفظ شود. استقلال چیزی کم ندارد. شهباززاده و کاوه که بازیکنان اسبق همین تیم هستند به جمع شاگردان ساپینتو اضافع شدند و بیشتر بازیکنان جذب شده جوان هستند. امیدوارم یک پلی‌میکر خوب هم اضافه شود تا تیم کامل شود زیرا احساس کردم فصل پیش هم در این پست ضعف داریم.

هافبک اسبق آبی‌پوشان درباره مدعیان قهرمانی در لیگ عنوان کرد: استقلال خودش مدعی است و شانس اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. پرسپولیس و سپاهان هم مثل همیشه شانس‌های اصلی هستند. فولاد هم می‌تواند در میان مدعیان جای بگیرد.

وی درباره انتخاب یک نفر به عنوان ستاره فصل بعد آبی‌ها گفت: سال گذشته ستاره‌ای چون حسین‌زاده داشتیم و امسال هم قطعا استقلال یک ستاره خواهد داشت. سال گذشته از فوتبال حردانی لذت می‌بردم و امیدوارم امسال بهتر از سال قبل بازی کند. به نظرم پیراهن تیم ملی برازنده او است و امیدوارم این بازیکن را در جام جهانی در سمت راست تیم ملی مشاهده کنم.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1149453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =