سیدصالحی:  فوتبال ایران ورشکسته است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران باشگاه‌ها با یکدیگر ارتباط داشته باشند، دست دلالان از بازار نقل و انتقالات کوتاه می‌شود. فوتبال ایران ورشکسته است و رسانه‌های مجازی به مدیران فشار می‌آورند که بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدمهدی سیدصالحی، درباره رقم بالای قرارداد بازیکنان در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به نظرم رقم قراردادها منصفانه نیست، چون بازیکنان کیفیت چندانی ندارند. پرداخت مبالغ بالا حق خیلی از بازیکنان نیست و دلالان باعث و بانی این اتفاقات می‌شوند که قیمت‌ها بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی همراه با تیم ملی امید ایران نخواهد بود

وی افزود: اگر مدیران باشگاه‌ها با یکدیگر ارتباط داشته باشند، دست دلالان از بازار نقل و انتقالات کوتاه می‌شود. فوتبال ایران ورشکسته است و رسانه‌های مجازی به مدیران فشار می‌آورند که بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

کارشناس فوتبال درباره ارزیابی‌اش از تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان عنوان کرد: مدیران باشگاه باید با یکدیگر هماهنگ باشند و رقمی را تعیین کنند تا نگذارند دلالان بازارگرمی کنند و مانع سلطه رسانه‌های مجازی شوند. دلالان در کانال‌های مجازی شلوغ می‌کنند تا مبالغ قرارداد بازیکنان را بالا ببرند.

سیدصالحی درباره شفافیت مالی در مبالغ قرارداد بازیکنان گفت: به نظرم شفافیت مالی باید صورت بگیرد تا دلالان نتوانند به اهداف پلید خود برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ارزیابی‌اش از حضور پر تعداد بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران می‌تواند به نفع فوتبال کشورمان باشد در صورتی که بازیکنان باکیفیت جذب کنیم. همچنین حضور خارجی‌ها اعتبار و ارزش فنی لیگ بالا می‌برد، اما باید ببینیم که از لحاظ فنی در چه سطحی هستند و بعد در این باره نظر بدهیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1149457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =