لاغری/ ساده ترین راه و اصول لاغر شدن برای کاهش وزن طبیعی

خیلی از افرادی از رژیم متنفر هستند زیرا سال ها برای لاغری رژیم گرفته اند درحالی که میتوانند به کمک ساده ترین راه و بدون عذاب به راحتی کاهش وزن داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهترین راه برای رسیدن به یک وزن ثابت و سالم، تغییر رژیم غذایی است‌؛ البته مجبور نیستید که رژیم خیلی محدود کننده ای را دنبال کنید، بلکه شما باید در کنار یک رژیم مناسب؛ کیفیت زندگی خود را هم ارتقا دهید. در این قسمت راهکار هایی را به شما خواهیم آموخت تا بدون اینکه رژیمِ سفت و سختی داشته باشید، بتوانید لاغر شوید.

به اندازه کافی آب بنوشید

شاید این توصیه برایتان تکراری باشد؛ اما آب برای سلامت بدن اهمیت زیادی دارد. نوشیدن آب به طور منظم به کاهش وزن کمک می‌ کند، زیرا سموم را از بین می برد، بدن را آبرسانی کرده و باعث انرژی بیشتر می‌ شود؛ همچنین باعث می شود که بعد از وعده غذایی مدت زمان طولانی ‌تری سیر بمانید؛ در نتیجه پرخوری هم نکنید.

پیاده روی کنید

اگر می خواهید لاغر شوید، بهتر است که ماشین و وسایل نقلیه را فراموش کنید و پیاده روی خود را بیشتر کنید. در واقع بهترین ورزش برای لاغری پیاده روی است.

غذاهای ناسالم را بشناسید

مجبور نیستید که رژیم غذایی سفت و سخت بگیرید؛ اما در قبالش باید غذا های ناسالم را بشناسید و سعی کنید که کم کم آن ها را از زندگی خود حذف کنید. نوشیدنی های خیلی شیرین، غذا های سرخ کرده یا چربی های اشباع، همه بدن را دچار مشکل می کند؛ پس بهتر است که از آن ها دور باشید.

با استرس خداحافظی کنید

استرس برای سلامت بدن مضر است و باعث اضافه وزن می شود؛ پس سعی کنید که آن را از خودتان دور کنید و هر عاملی که باعث استرس می شود را نادیده بگیرید. هیچ چیز به اندازه سلامتی مهم نیست‌. کاهش اضطراب همچنین می‌ تواند به بهبود تناسب اندام و لاغری هم کمک کند.

ایروبیک انجام دهید و خوش بگذرانید

ایروبیک باعث از بین بردن چربی می شود و یکی از فعالیت هایی است که می تواند چربی سوزی کند. ایروبیک و حرکات موزون از لحاظ ذهنی هم به شما حس خوبی می دهد و استرس تان را نیز تا حدِ زیادی برطرف می کند.

به اندازه کافی بخوابید

متخصصان پیشنهاد می‌ کنند که خواب شبانه بین 6 الی 8 ساعت باعث می شود که در انجام کار های روزانه انرژی بیشتری داشته باشید و به سلامت بدن تان هم کمک کنید.‌ خواب مناسب با تایم کافی احساس بهتری به شما می دهد و استرس تا را کاهش داده و باعث افزایش انرژی نیز خواهد شد.

در منزل آشپزی کنید

آشپزی کردن در منزل خیلی بهتر از این است که غذای آماده سرو کنید، چرا که اگر بخواهید در رستوران غذا بخورید، پرخوری خواهید کرد. پس بهتر است خودتان آشپزی کنید تا هم غذا های سالم و متنوع درست کرده و هم پرخوری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1149512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =