بیانی: نمی‌توانیم بگوییم استقلال در کدام نقاط، ضعف دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الان نمی‌توانیم بگوییم استقلال در کدام نقاط، ضعف دارد. استقلال باید از داشته‌های خود استفاده کند. الان زمان کمی تا شروع لیگ باقی مانده است و استقلال باید با داشته‌های خود بهترین بهره را ببرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و عملکرد ریکاردو ساپینتو تا اینجای کار اظهار کرد:‌ ساپینتو نیاز به زمان دارد تا با فرهنگ و سبک فوتبال ما آشنا شود. اردوی ترکیه که برگزار شد، می‌تواند خیلی به استقلال و ساپینتو کمک کند. استقلال در هر شرایطی شانس قهرمانی داشته است. در حال حاضر هم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. استقلال اگر بتواند شروع خوبی داشته باشد، می‌تواند برای فصل پیش روی رقابت‌های لیگ برتر هم عملکرد موفقیت‌آمیزی از خود بر جای بگذارد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با مهاجم برزیلی توافق کرده است

او درباره عملکرد استقلال در نقل و انتقالات گفت: خریدهای تیم خوب بوده است. به نظر من بازیکنانی که قبلا در استقلال بوده‌اند، می‌توانند کمک زیادی به تیم بکنند. استقلال باید شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد و این الگوی سخت باختن فرهاد مجیدی که فصل گذشته توانست آن را جای بیندازد، در فصل آینده هم وجود داشته باشد.

بیانی درباره جذب وینگر و جدایی امیرحسین حسین‌زاده از جمع آبی‌پوشان پایتخت گفت: ما باید اسکلت‌بندی فصل قبل را به طور کامل حفظ می‌کردیم و نقاط ضعف خود را پوشش می‌دادیم. امیدوارم بازیکنان جوان‌تر بتوانند جای خالی حسین‌زاده را پر کنند. خودتان می‌دانید امیرحسین حسین‌زاده هم یکی از جوانان بود. ما حسین‌زاده‌های زیادی در فوتبال‌مان داریم و خود حسین‌زاده هم توانست خودش را در همین استقلال ثابت کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: الان نمی‌توانیم بگوییم استقلال در کدام نقاط، ضعف دارد. استقلال باید از داشته‌های خود استفاده کند. الان زمان کمی تا شروع لیگ باقی مانده است و استقلال باید با داشته‌های خود بهترین بهره را ببرد.

او درباره قرعه‌کشی فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته اول این مسابقات اظهار کرد: در لیگ امسال، تیم‌های زیادی شانس قهرمانی دارند و قرعه‌ تیم‌ها نمی‌تواند تاثیر خیلی زیادی داشته باشد. تمام بازی‌های استقلال، بازی‌های سنگینی است. اینکه استقلال با سپاهان در هفته اول بازی دارد، خیلی مهم نیست و باید استقلال به خودش و ارتقای تیمی فکر کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر می‌توانند قهرمانی خود را تکرار کنند؟ گفت: استقلال یک رکوردی را با فرهاد مجیدی ثبت کرد که هیچ تیمی فکر نمی‌کنم سال‌های سال به آن برسد. روند شکست‌ناپذیری استقلال در فصل گذشته، یک رکورد دست نیافتنی است. استقلال در حال حاضر باید به آینده فکر کند تا در فصل پیش‌روی مسابقات لیگ برتر بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1149549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =