کری خوانی مورایس برای ساپینتو

ژائو مورایس یکی از بزرگترین مربیانی است که به فوتبال ایران آمده. دستیار سابق مورینیو امیدوار است تا بتواند سپاهان را پس از سال‌ها به موفقیت برساند و به سلطه تیم‌های تهرانی در فوتبال ایران پایان دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  ژائو مورایس یکی از بزرگترین مربیانی است که به فوتبال ایران آمده. دستیار سابق مورینیو امیدوار است تا بتواند سپاهان را پس از سال‌ها به موفقیت برساند و به سلطه تیم‌های تهرانی در فوتبال ایران پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

بهروان: بدون برنامه نمی‌توان در فوتبال کار پیش برد

در همین راستا «کانال ۱۱» پرتغال در این باره نوشت:‌ مورایس در لیگ ایران کارش را در حالی با سپاهان آغاز خواهد کرد که با استقلال در هفته نخست بازی دارد . این یک تقابل تمام پرتغالی است چرا که روی نیمکت تیم مقابل هم ریکاردو ساپینتو حضور دارد.

مورایس در مورد این تقابل اظهار داشت: زمانی که ترکیه بودم در یک رستوران خیلی اتفاقی ساپینتو را دیدم که او گفت هفته نخست شاهد یک جنگ خواهیم بود.

این مربی در رابطه با حضورش در فوتبال ایران افزود: در ابتدا چندان به کار در ایران راضی نبودم چرا که شناختی از این کشور نداشتم اما زمانی که به ایران رفتم، احساس خوبی داشتم. من در اصفهان هستم. شهری که قبلا پایتخت ایران بود. اصفهان بعد از تهران دومین شهر بزرگ ایران است اما با این وجود چیزی حدود دو برابر لیسبون جمعیت دارد. ترافیک اینجا زیاد است . اصفهان شهری سرسبز با بناهای سنتی است که زیبایی خاصی دارد.

مورایس که سابقه کار با مورینیو را در کارنامه دارد، با ابراز شگفتی از کیفیت بازیکنان تیمش تاکید کرد: بازیکنان ما کیفیت خوبی دارند و تاکتیک‌ها را به راحتی یاد می‌گیرند. آنها مشتاق به یادگیری هستند.

وی تاکید کرد: مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند و با این ورزش زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1149554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =