گلایه وزیر ورزش از نمایندگان مجلس / چه کسانی برای سجادی خط و نشان کشیدند؟

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش براساس وظیفه نظارتی خود عمل می‌کند. در انتخابات فدراسیون فوتبال اجازه ورود به خود نمی دهیم.

 به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، سید حمید سجادی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره الزام فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: در نامه فیفا الزامی نبود بلکه پیشنهاد شده که پیرو پیگیری های قبلی است و ما مشکلی درباره حضور زنان در ورزشگاه ها نداشتیم.

وی اضافه کرد: در مشهد هم قرار نبود تماشاچی داشته باشیم و شرایط از نظر زیرساخت فراهم نبود اما از جامعه زنان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در مشهد میزبان زنان در ورزشگاه باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با پیگیری‌ها و اقدامات این وزارتخانه در  پرونده ویلموتس گفت:  عده ای بعد از صحبت‌های من در برنامه صف اول، برمن خرده گرفتند. خیلی از افرادی که عملکرد گذشته‌ آنها مشخص است و در دوران‌ مدیریت خود در باشگاه‌های مختلف می‌دانیم که چه کرده‌اند و چه عواقبی را برای ورزش کشور به بار آوردند، برای من خط و نشان کشیده‌اند آن هم به این علت که وزیر ورزش و جوانان وظیفه حاکمیتی خود را تشریح کرده است. هنوز نامی از کسی نیاورده‌ایم و فقط  اتفاقات را تشریح کرده‌ایم، خیلی‌ها به لرزه افتاده‌اند.

وی ادامه داد: عده ای گفتند وزیر ورزش از یک کاندیدا پشتیبانی می‌کند، خیر اینگونه نیست، وزارت ورزش براساس وظیفه نظارتی خود عمل می‌کند. در انتخابات فدراسیون فوتبال اجازه ورود به خود نمی دهیم.

سجادی عنوان کرد: پرونده ویلموتس عبرتی برای قراردادها و بصیرتی برای آینده است.

وزیر ورزش در رابطه با حضور خود در مجلس خاطر نشان کرد: سوال‌کننده محترم سوالی که از من پرسید مبحثی دیگر بود و بر بنده خرده گرفتند که چرا به مسببین پرونده ویلموتس اجازه ثبت نام داده‌اید، در حالیکه این دست وزارت ورزش نیست. هر کسی که شرایط را داشته باشد می‌تواند ثبت نام کند. وزارت ورزش نمی‌تواند از ثبت نام کسی جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: روز گذشته در مجلس به راحتی متهم شدم و این‌ناحق بود، در مجلس فرصت دفاع به من داده نشد. پرونده ویلموتس را تا انتها پیگیری میکنیم تا به نتیجه رسد.

کد خبر: 1149701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =