۱۵ میلیون تومان برای قبولی در کنکور هزینه کردم

رتبه چهارم گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۱ گفت: ۱۵ میلیون تومان برای قبولی در کنکور شامل خرید کتاب کمک درسی و پرداخت شهریه مدرسه هزینه کردم.

امیر همایون شریفی‌زاده رتبه چهارم گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که قصد دارم رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم، اظهار کرد: دوران دبیرستان را در مدرسه تیزهوشان گذراندم. 

وی درباره انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه بیان کرد: انتخاب من هم براساس میزان علاقمندی و هم کسب درآمد و بازار کار بوده و به درستی نمی‌توانم بگویم، کدام یک بر دیگری ارجحیت دارد. 

شریفی‌زاده درباره تاثیر کتاب‌های کمک درسی در میزان آمادگی داوطلبان برای کنکور یادآور شد: من از کتاب‌های کمک درسی استفاده می‌کردم چون اعتقاد دارم، داوطلبان  کنکور باید کتاب‌های درسی، کمک آموزشی و تست زنی را به صورت همزمان مطالعه کنند. همچنین تمرکز اصلی من برای مطالعه کتاب‌های درسی بود و فقط برای کسب مهارت تست زنی از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما برای کسب رتبه برتر کنکور در سال آخر چه میزان هزینه کرده‌اید، گفت: من حدودا ۱۵ میلیون تومان برای قبولی در کنکور شامل خرید کتاب کمک درسی و پرداخت شهریه هزینه کردم.

رتبه چهارم گروه آزمایشی ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۱ درباره میزان ساعات مطالعه روزانه دروس برای کنکور ۱۴۰۱ یادآور شد: من ابتدا روزانه بین ۳ تا ۴ ساعت مطالعه داشتم؛ اما به تدریج با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور، ۸ تا ۹ ساعت درس می‌خواندم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1149715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =