خاقانی: ساپینتو برخورد خیلی خوبی با من داشت

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: (ریکاردو) ساپینتو برخورد خیلی خوبی با من داشت و بابت مصدومیتم دلداری داد و گفت «این روزها تمام می‌شود و دوباره به فوتبال بر می‌گردی و همه ما منتظرت خواهیم بود.»

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سبحان خاقانی روز پنجشنبه با اشاره به حضورش در محل تمرین استقلال اظهار داشت: واقعا دلم برای تمرین استقلال تنگ شده بود، به محل تمرین رفتم تا بازیکنان و مربیان استقلال را ببینم و برخورد آنها با من گرم و صمیمی بود.

بیشتر بخوانید:

شکوری: متأسفانه در ایران مربیان خارجی دیر تیم را تحویل می‌گیرند

بازیکن استقلال درخصوص شرایط مصدومیتش اضافه کرد: روند درمان در حال انجام است. هفده روز است که جراحی شده‌ام و تمرینات فیزیوتراپی‌ را پشت سر می‌گذارم.

خاقانی افزود: آن طور که از شواهد امر پیداست ۶ ماه دور از فوتبال خواهم بود. همه تلاشم را می‌کنم وقتی برگشتم با قدرت و بهتر از گذشته برگردم و بتوانم توانایی‌هایم را نشان بدهم.

وی تاکید کرد: اگرچه دوری از میدان سخت و ناراحت‌کننده است اما به حکمت خداوند احترام می‌گذارم و بر این باور هستم قسمت بود تا چنین اتفاقی در این برهه زمانی برای من پیش آید.

خاقانی شرایط آبی‌ها را مطلوب توصیف کرد و گفت: ساپینتو و استقلال در فصل جاری انگیزه‌های زیادی دارند و به طور حتم روزهای خوبی انتظار این تیم را می‌کشد، استقلال می‌خواهد همچون فصل گذشته قهرمان شود و این اتفاق دور از تصور و دسترس نیست.

بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال در جریان تمرینات این تیم از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای راست، دچار پارگی شد و دست کم ۶ماه قادر به همراهی آبی‌ها نخواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1149769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =