مهاجم آبی‌های پایتخت در نیم فصل دوم لیگ برتر چهاردهم، درباره شرایط استقلال این روزها، لیگ پیش رو و انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی این تیم به صحبت پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، میلاد سلیمان فلاح درباره شرایط این روزهای خود اظهار داشت: فوتبال را کنار گذاشته‌ام. پس از استقلال به پیکان رفتم و سال خوبی پشت سر گذاشتم. پس از آن به بادران رفتم و پس از حضور در تیم گل‌ریحان فوتبال را کنار گذاشتم. دغدغه مربیگری؟ قطعا دوست دارم کار کنم. با بسیاری از دوستان در ارتباط هستیم. دوست دارم مربیگری کنم و قطعا در آینده این قضیه را دنبال می‌کنم و نمی‌توانم از فوتبال دور باشم.

بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال رهی شارلروا

وی در خصوص دوره حضور خود در استقلال که می‌توانست با قهرمانی همراه باشد اما در نهایت آبی‌ها با رتبه شم فصل را به پایان رساندند هم گفت: در آن دوران تیم پرمهره‌ای داشتیم. نزدیک به 8 ملی‌پوش چون خسرو، سجاد، امیرحسین صادقی و امید ابراهیمی در تیم‌مان حضور داشتند. شانس قهرمانی داشتیم اما با نتایج عجیبی که در انتهای فصل گرفتیم قهرمانی از دست رفت. نمی‌دانم دلیل آن چه بود. آقای قلعه‌نویی آن‌قدر از لحاظ فنی درجه یک هستند که اشکالی به ایشان وارد نشود. شاید یکی از دلایلش پرمهره بودن‌مان بود. هر کسی انتظار داشت در تیم باشد و طبیعتا شما وقتی از اردوی تیم ملی برمی‌گردیدانتظار حضور در ترکیب اصلی را نیز دارید.

مهاجم اسبق آبی‌ها درباره شهباززاده و حیدری که هم‌تیمی‌هایش بودند و به استقلال برگشته‌اند گفت: آقا خسرو یکی از بازیکنان بازرگ تاریخ استقلال است و با مربیان بزرگی هم همکاری داشته. قطعا او می‌تواند به استقلال کمک کند. شخصیت بسیار خاصی دارد و باعث افتخار من است که کنار او بازی کرده ام. شهباززاده؟ پیش از فوتبال با او هم دانشگاهی بوده‌ایم و در تیم ملی دانشجویان کنار او بازی کرده‌ام. او تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است و با فضاسازی به دیگر هم‌تیمی‌ها هم کمک می‌کند.

آیا سلیمان فلاح هنوز نتایج استقلال را دنبال می‌کند؟ پاسخ او اینگونه بود: قهرمانی استقلال خیلی خیلی زیاد باعث خوشحالی من شد. قهرمانی سال قبل استقلال مدل خاصی بود و با شکست ناپذیری توام شد. با احترام به تمام پرسپولیسی‌ها باید بگویم واقعا قهرمانی لذت‌بخشی بود و من به عنوان یکی استقلالی با توجه به شکستن این همه رکورد واقعا خوشحال شدم. امیدوارم رکوردشکنی‌ها تداوم داشته باشد. به طور کلی هم باید بگویم هرگاه استقلال و پرسپولیس قوی بوده‌اند، تیم ملی هم قوی می شود.

سلیمان فلاح درباره انتخاب یک ستاره از تیم سال قبل اظهار داشت: امیرحسین حسین‌زاده ستاره تیم بود. از همان بازی اول مقابل الهلال عربستان مشخص بود یک ستاره است. از لمس توپ و بغل پای او مشخص بود او چه توانایی‌هایی دارد.

وی در خصوص ریکاردو ساپینتو افزود: ما ایرانی‌ها انسان‌هایی احساسی هستیم و از لحاظ عاطفی درگیر فوتبال می‌شویم. فکر می‌کنم این روحیه و شور و شعف ساپینتو به استقلال کمک کند. کی‌روش هم با این تهییج یکی از موفق‌ترین دوران تیم ملی را ساخت. این موضوع باعث می‌شود تیم‌ها اصطلاحا با غیرت بیشتری بازی کنند. بازار نقل و انتقالات؟ استقلال خیلی چراغ خاموش کار کرد و شلوغ نکرد. تیم‌هایی چون پرسپولیس و فولاد هم نقل و انتقالات را خیلی خوب شروع کردند. خدا را شکر استقلال بازیکنانی که می‌خواست را جذب کرد و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته است.

سلیمان فلاح درباره مدعیان قهرمانی گفت: فکر می‌کنم یکی از لیگ‌های جذاب را در پیش داریم زیرا تیم‌های مدعی بیشتر از دوره‌های قبل هستند. گل‌گهر فوق‌العاده است و مس با ربیعی عالی بوده. حتی اگر این تیم‌ها قهرمانی نخواهند هم برای کسب سهمیه می‌آیند.

منبع: برنا

انتهای پیام//

کد خبر: 1149906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =