سقف وام اشتغال مددجویان  کمیته امداد افزایش یافت

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی فیروزآبادی با اعلام این خبر افزود: در سال ۱۴۰۰ طبق مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال نیازمندان از محل تبصره ۱۶ معادل ۱۰۰ میلیون تومان تعیین شده بود.

بیشتر بخوانید

شرط شرکت برق برای رایگان کردن تعرفه برق کمیته‌امدادی‌ها

وی با اشاره به درخواست کمیته امداد برای افزایش وام اشتغال مددجویان در سال جاری، اظهار کرد: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی و همچنین جهت‌گیری کمیته امداد برای گسترش مشاغل با کیفیت و درآمدزا برای مددجویان، درخواست افزایش مبلغ وام برای بخشی از اعتبارات اشتغال کمیته امداد را به شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی ارائه دادیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از موافقت شورای پول اعتبار با افزایش سه برابری تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: مقرر شد پنج هزار میلیارد تومان از کل تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ به صورت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در اختیار مددجویان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فیروزآبادی خاطرنشان کرد: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی اشتغال با هدف ارتقای کیفیت مشاغل و افزایش درآمد مددجویان در اختیار مجریان رسته‌های شغلی خاص همچون کشاورزی پیشرفته، مشاغل دانش‌بنیان، حمل بار و مسافر و دیگر مشاغل پایدار که سرمایه بالاتری را نیاز دارند، قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1149952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =