به‌روز رسانی آیین نامه استانداردسازی قطعات لوازم خانگی/تولیدکنندگان باید در بالاترین سطح قرار گیرند

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: آیین نامه کیفیت و استانداردسازی قطعات لوازم خانگی طی ۱۵ سال گذشته به روز آوری نشده بود؛ ما برای ارتقاء لوازم خانگی این آیین نامه را به روزآوری کردیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: تا به امروز با استانداردهای 15 سال پیش، تولیدکننده‌های قطعات لوازم خانگی استانداردسازی می‌کردند.

وی اضافه کرد: جلساتی را با تولیدکننده‌های قطعات لوازم خانگی برگزار کردیم که داوطلبانه به طور موقت اقداماتی را در جهت گارانتی مثل تعویض و خدمات پس از فروش انجام دهند، تولیدکنندگان محصول نهایی مقرر کردند تا زمان ابلاغ آیین نامه، استانداردهای سخت تری را اعمال کنند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت ساخت و ساز مسکن قابل قبول نیست / زمین‌های دولتی اختصاص نیافته است

وی با اشاره به بندهای آیین نامه جدید گفت: در آیین نامه 15 سال پیش، تعویض‌ها یک ماهه و خدمات گارانتی صرفا یک سال و نیم بود، اما با جلسات مشترکی که با تولیدکنندگان داشتیم هم عددها و هم کیفیت افزایش می‌یابد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت اظهار داشت: آیین نامه به روز شده آماده ابلاغ وزیر صمت است که بعد از ابلاغ، اعتماد مردم به تولید کنندگان لوازم خانگی را بیشتر می‌کند.

وی در موضوع رضایت مشتری هم گفت: باید تولیدکنندگان در بالاترین سطح قرار گیرند، زیرا که فقط در صورت رضایت مشتری، متقاضیان کالای قاچاق و تولیدات خارجی کمتر خواهد شد.

منبع خبر: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1149976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =