کشاندن نبرد به قلب سرزمین‌های اشغالی و تل آویو

سخنگوی جنبش اسلامی فلسطین (حماس) منطق تروریستی حاکم بر سران رژیم صهیونیستی را عامل جنگ افروزی های اخیر دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز،  حازم قاسم سخنگوی جنبش اسلامی حماس بر تداوم مبارزه با دشمن صهیونیستی تا زمان توقف بمباران و کشتار مردم مظلوم فلسطین و ترور رهبران مقاومت تاکید کرد.

وی با اشاره به ترور شهید تیسیر الجعبری از فرماندهان گردان های قدس جهاد اسلامی فلسطین افزود: این جنایت نمی تواند ندای حق خواهی ملت فلسطین را خاموش و خللی را بر مقاومت وارد نماید، چرا که مقاومت میدان نبرد را با هوشمندی خویش اداره خواهد کرد و پاسخ خود را در زمان و مکان مناسب خواهد داد.

سخنگوی جنبش اسلامی حماس جنگ اخیر در غزه را به مثابه ثبت پیروزی دیگری در شناسنامه نبردهای ملت فلسطین با اشغالگران دانست و افزود: ما امروز در یکی از مراحل از سلسله مبارزات طولانی و مستمر خود با اسرائیل قرار داریم که بدون تردید تا زمان تحقق اهداف ملت مان متوقف نخواهد شد.

حازم قاسم در ادامه با تهدید اشغالگران صهیونیست به گسترش دایره جنگ و کشاندن آن به قلب سرزمین های اشغالی و تل آویو افزود: ضروری است که دشمن اشغالگر به سبب رنج های وارده بر ملت فلسطین و رهبران آن به ویژه به سبب ترور شهید الجعبری هزینه سنگینی را متحمل شده و طعم مجازات این جنایت را بچشد.

بیشتر بخوانید:

جنایت صهیونیست باعث کوتاه شدن مسیر فروپاشی این رژیم شد

وی در ادامه اذعان کرد: مقاومت آتش نبرد را براساس برآورد میدانی ترسیم می کند و نبرد تا زمان تحقق اهداف ما ادامه خواهد یافت و تنها پس از آن است که ممکن است حملات را متوقف کنیم.

سخنگوی جنبش اسلامی حماس ضمن تایید تلاش های طرف های بین المللی به منظور میانجیگری میان طرفین اظهار داشت: این تلاش ها حتی ساعاتی قبل از ترور و شهادت شهید تیسیر الجعبری ادامه داشت اما مشکل ما بی اعتنایی این رژیم به این تلاش هاست. آنها حتی با وجود تلاش های میانجیگرانه دست به ترور شهید تیسیر الجعبری زدند. روشن است که هدف رژیم اشغالگر از میانجیگری اغواء و فریب مقاومت از مسیر خود و سپس ترور رهبران آن است.

وی در پایان افزود مشکل اصلی رژیم اشغالگر تفکر تروریستی حاکم بر سران صهیونیستی است و روشن است که تا زمان استمرار بمباران و قتل شهروندان فلسطینی جایی برای آتش بس و توقف نبرد وجود ندارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1150005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =